![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har fått alle mine deler for tilpassede rigg og im kommer til å starte bygging så snart min folkes våkne og min venn kommer runden, HMS skal hjelpe.
Her er spesifikasjoner: E8200 45nm CPU, OC'ing til 4.0ghz + 2GB 800mhz ram 8800GTS CoolerMaster ekstrem 650 SLI / Crossfire klar strømforsyning. Gigabyte GA-P31-DS3l Solid kondensatoren hovedkort. Asus silent kvadrat EVO CPU kjøler Standard DVD-stasjon 16x standard Harddisk 250GB. NZXT maksimal kjøling perfekt symmety (dvs alt det står på boksen xD) Så hvis noen er interessert i kan ta noen bilder, men jeg vil ikke synes å nerdete men jeg vet at jeg elsker det.Jeg vil også ta noen bilder / video når det er ferdig hvis noen er plaget med det. Takk for lesing, har en god morgen (dens 9am og jeg kan ikke holde fremdeles) Min System: Liam's riggen ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ta bilder, jeg alltid gjør
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han er ikke en spøk Eltoc. ![]() Ja, innlegget 'em up Jeg vil gjerne se dem.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Du kunne sikkert presset en litt høyere spec for en liten smule mer ![]() Bare av nysgjerrighet, hva RAM gikk du for?
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på gjøre av ram, dens 800mhz. Noen i min gamle tilpasset riggen thread fortalte at prosessor ville være bottlenecked med 667 MHz, jeg lyttet ![]() Oppgave om jeg brukte hele dagen i går fikk alt riktig, men hovedkortet gjør ingenting. Jeg tryed strømforsyningen med min gamle datamaskinen, som virker. Jeg prøvde min gamle CPU (Pentium D) med det nye hovedkortet, men det fortsatt ikke starte på nytt. Når jeg sier støvel opp Jeg plugge 24pin og 4pin i hovedkortet og ofcourse alt, slå strømforsyningen, men ingenting skjer. Ive tryed koble NZXT tilfelle strømknappen til det, men fortsatt ingenting. Jeg skal ta hovedkortet til en datamaskin butikk nær meg og betale en liten pris £ 5 for å se om den er ødelagt, han / hun vil sannsynligvis bare teste det og se om den fungerer eller ikke. Hvis det fungerer så jeg tror han / hun skal fortelle meg hva jeg gjorde feil ![]() Og hvis den ikke tilbake til microdirect det går! Hvis noen kan hjelpe som vil være stor ![]() Ha en god morgen. (3:31 am and im fremdeles prøver å fikse det) |
|
| |||
| |||
| ok så jeg brukte hele igår bygg og nytt bygg og hele denne morgenen for å komme til ingenting. Da min venn kom og sa "Åh, må du sette den lille strømbryteren på saken til hovedkortet" Lang og behold kraften kom på, og viften startet spinning (på strøm) En hel dag bortkastet men worthit ![]() Så nå im prøver bare å finne ut hvor resten av den lille saken ledninger går på hovedkortet, og jeg vil bli gjort. Dam lite ledninger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bør si i hovedkortet manuell hvor de går (eller atleast den gjorde for mine)
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Its all ferdig ^ ^ Vil ikke være til lange till pics. Hvordan det går: Nice skinnende rød og blå Neon's very nice. Svært høyt, men CPU på 24C og 45% vifte hastighet IDLE. så im glad. stor sak, ser veldig fin og handlet min gamle PD til en venn for en 17 "flatskjerm slik at jeg kan doble skjermen ^ ^ |
|
| |||
| |||
| BILDER ![]() 24c inaktiv på lager. OC som å 4ghz, im glad i å se temps da. Gratulerer med den nye bygge. De små ledninger kan være vanskelig. men det må gjøres! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 11 juli 2009 13:31 |
| Ideell temperatur for en tilpasset PC? | Theresonly1 | General Hardware Chat | 6 | 5 juli 2009 14:33 |
| Custom PC, aldri gjort før, trenger hjelp. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Hardware Chat | 67 | 12 oktober 2008 23:21 |
| Ny Custom PC, hjelp trengs = D | deldrice | General Hardware Chat | 41 | 21. sep 2008 16:28 |
| Min første egendefinerte riggen. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 30 | 15 februar 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |