![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just fick alla mina delar till min anpassade riggen och IM kommer att börja bygga så snart som min folkes vaknar och min vän kommer runda, HES att hjälpa.
Här finns info: E8200 45nm CPU, OC'ing till 4.0ghz + 2GB 800MHz RAM 8800GTS CoolerMaster extrema 650 SLI / Crossfire redo strömförsörjning. Gigabyte GA-P31-DS3l Solid kondensator moderkortet. Asus tysta torget EVO Cpu kylare Enkel DVD-Drive 16x standard Hårddisk 250GB. NZXT maximal kylning perfekt symmety (thats alla står på rutan xD) Så om någon är intresserad kan jag ta några bilder men jag vill inte verkar nördigt men jag vet att jag älskar det.Jag ska också ta några bilder / video när dess färdiga om någon har brytt sig om det. Tack för behandlingen, har ett stort morgonen (dess 9am och jag kan bara inte hålla fortfarande) Mitt System: Liam's provanordning ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ta bilder, jag alltid gör
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han är inte skämta Eltoc. ![]() Ja, skicka in dem jag vill se dem.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Du kunde ha förmodligen trängs en något högre spec för en liten bit mer ![]() Bara av nyfikenhet, vad RAM gick du till?
|
| |||
| |||
| Inte säker på att i RAM, dess 800MHz. Någon i min gamla anpassade provanordning konversation berättade att bearbetningsföretaget skulle bottlenecked med 667 MHz, jag lyssnade ![]() Problem Men jag tillbringade hela dagen i går fick allting rätt men moderkortet ingenting. I tryed strömförsörjningen med min gamla dator som fungerar. Jag försökte mitt gamla CPU (Pentium D) med den nya moderkort men det fortfarande inte starta upp. När jag säger starta upp Jag anslut 24pin och 4Pin i moderkortet och Självklart allt annat, sväng strömförsörjningen på men ingenting händer. Ive tryed förbinder NZXT fall strömbrytaren till det men ändå ingenting. Jag ska ta moderkort till en dator affär nära mig och betala ett lågt pris £ 5 för att se om den är bruten, han kommer nog bara testa det och se om det fungerar eller inte. Om det fungerar då jag antar att han / hon kommer att tala om för mig vad jag gjorde fel ![]() Och om det inte tillbaka till microdirect det går! Om någon kan hjälpa till att blir stor ![]() Ha en bra förmiddag. (3:31 och im fortfarande försöka fixa det) |
|
| |||
| |||
| ok så jag tillbringade hela går att bygga och åter bygga upp och hela denna morgon för att komma till ingenting. Då min vän kom och sa "Åh du måste lägga den lilla strömbrytaren på ärendet till moderkort" Långa och skåda makten kom och fläkten började snurra (på strömmen) En hel dag till spillo, men worthit ![]() Så nu im bara försöker ta reda på var resten av den lilla fall ledningar går på moderkortet och sedan jag ska göra. Dam lite trådar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bör säga i moderkortet vart de går (eller åtminstone det gjorde för mig)
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Dess alla gjort ^ ^ Kommer inte att länge till bilder. Hur det går: Nice skinande röd och blå neon's very nice. Ihållande men CPU på 24C och 45% fläktvarvtal IDLE. så im glad. stora fallet, ser riktigt trevlig och handlas min gamla PD till en vän för en 17 "flatscreen, så jag kan dubbla skärmen ^ ^ |
|
| |||
| |||
| BILDER ![]() 24c idle på lager. OC att 4ghz, im nyfiken för att se temps då. Grattis till det nya bygga. Dessa små trådar kan vara svårt. men det måste göras! |