![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Min PC bliver ved med at genstarte sig selv, og kan starte op til 5 gange i træk. Hertil kommer, at min USB-porte er holdt op med at arbejde. Jeg tænker det kunne være en virus (Jeg har en brik, der bliver ved med at afsløre dem og slette dem, men jeg tror, vi taler om år værd af dem), men jeg er ikke sikker på, at grunden til, at USB-porte er ikke fungerer - Jeg forsøgte rense dem, men bortset fra at jeg ikke ved, hvad der ellers skal gøre. Mit OS er Windows XP Home Edition. Enhver hjælp vil være meget værdsat! Også har jeg læst lidt om defragmentering og har hørt det er vigtigt at gøre det på regelmæssig basis. Jeg har aldrig Defrag ... Er det noget jeg skal gøre? Thanks a lot:) Eska |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Souunds gerne overophedning.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer holder på at genstarte | zkw111 | General Hardware Chat | 0 | 15 juni 2009 09:09 |
| Comp Gentilkobling | Warrenisit | Windows-operativsystemer | 25 | 13 januar 2008 03:08 |
| Computer Gentilkobling | Naja | General Hardware Chat | 8 | 13th Dec 2007 15:06 |
| Restarting problem | kgilmore | General Hardware Chat | 3 | 9 december 2007 08:06 |
| Tilfældigt Restarting Igen | Søvnløshed | General Hardware Chat | 4 | 21. okt 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |