![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Oma PC pitää Uudelleenkäynnistäminen itse, ja se voi käynnistää uudelleen enintään 5 kertaa peräkkäin. Tämän lisäksi minun USB-portit ovat lakanneet toimimasta. Olen ajattelua se voisi olla virus (Minulla on tarkistusohjelma, joka pitää havaita ja poistaa ne, mutta mielestäni emme puhu vuotta arvosta niitä), mutta en ole varma, miksi USB-portit eivät toimi - Yritin puhdistaminen, mutta muiden kuin En tiedä mitä muuta tehdä. Oma käyttöjärjestelmä on Windows XP Home Edition. Kaikki apu olisi paljon appreciated! Lisäksi olen ollut käsittelyssä hieman eheytysprosessi ja olemme kuulleet, että on tärkeää tehdä sitä säännöllisesti. En ole koskaan defrag ... on se, että mielestäni pitäisi tehdä? Kiitos paljon:) Eska |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Souunds kuten ylikuumenemista.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone pitää Uudelleenkäynnistäminen | zkw111 | Rautatavaran Chat | 0 | 15th Jun 2009 09:09 |
| Pakoll Uudelleenkäynnistäminen | Warrenisit | Windows-käyttöjärjestelmät | 25 | 13th Jan 2008 03:08 |
| Tietokone Uudelleenkäynnistäminen | Naja | Rautatavaran Chat | 8 | 13. Joulukuu 2007 15:06 |
| Uudelleenkäynnistäminen ongelma | kgilmore | Rautatavaran Chat | 3 | 9. Joulukuu 2007 08:06 |
| Satunnaisesti uudelleen jälleen | Unettomuus | Rautatavaran Chat | 4 | 21. lokakuu 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |