![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Mijn pc blijft herstarten zelf, en kan opnieuw tot 5 keer achter elkaar. Op de top van dat mijn USB-poorten zijn gestopt met werken. Ik denk dat een virus zou kunnen worden (ik heb een checker waardoor het opsporen van hen en ze te verwijderen, maar ik denk dat we praten over jaar waard van hen), maar ik weet niet zeker waarom de USB-poorten werken niet - Ik probeerde reinigen, maar andere zijn dan dat ik niet weet wat anders te doen. Mijn OS is Windows XP Home Edition. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Ook heb ik het lezen van een stukje over defragmentatie en gehoord hebben is het belangrijk om het te doen op een regelmatige basis. Ik heb nooit defrag ... is dat iets wat ik moet doen? Thanks a lot:) Eska |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Souunds zoals oververhitting.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer blijft herstarten | zkw111 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 15 jun 2009 09:09 |
| Comp herstarten | Warrenisit | Windows besturingssystemen | 25 | 13 Jan 2008 03:08 |
| Computer herstarten | Naja | Algemeen Hardware Chat | 8 | 13 dec 2007 15:06 |
| Herstart probleem | kgilmore | Algemeen Hardware Chat | 3 | 9 dec 2007 08:06 |
| Randomly herstarten Again | Slapeloosheid | Algemeen Hardware Chat | 4 | 21 okt 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |