![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Min PC holder starte selv, og kan starte opp til 5 ganger etter hverandre. På toppen av dette, min USB-portene har sluttet å fungere. Jeg tenker det kan være et virus (Jeg har et brikken som holder oppdage dem og slette dem, men jeg tror vi snakker om år igjen av dem), men jeg er ikke sikker på hvorfor USB-portene ikke fungerer - Jeg prøvde å rense dem, men annet enn at jeg vet ikke hva annet å gjøre. Mitt OS er Windows XP Home Edition. Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt! Også har jeg lest litt om defragmentering og har hørt det er viktig å gjøre det med jevne mellomrom. Jeg har aldri defrag ... er det noe jeg bør gjøre? Tusen takk:) Eska |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Souunds som overoppheting.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen holder på å starte | zkw111 | General Hardware Chat | 0 | 15 juni 2009 09:09 |
| Comp starte | Warrenisit | Windows-operativsystemer | 25 | 13 januar 2008 03:08 |
| Datamaskinen startes på nytt | naja | General Hardware Chat | 8 | 13 desember 2007 15:06 |
| Starte problem | kgilmore | General Hardware Chat | 3 | 9 desember 2007 08:06 |
| Tilfeldig starte igjen | Insomnia | General Hardware Chat | 4 | 21 oktober 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |