![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Min dator håller starta själv, och kan starta upp till 5 gånger i följd. Utöver detta mitt USB-portarna har slutat fungera. Jag tänkte det kunde vara ett virus (jag har en kontrollant som håller upptäcka dem och ta bort dem, men jag tror att vi talar om år värd för dem), men jag är inte säker på varför USB-portarna fungerar inte - Jag försökte rengöra dem, men annat än att jag vet inte vad annat att göra. Mitt OS är Windows XP Home Edition. Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat! Även jag har läst lite om defragmentering och har hört att det är viktigt att göra det på regelbunden basis. Jag har aldrig defrag ... är det något jag borde göra? Tack så mycket:) Eská |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Souunds gillar överhettning.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Data håller på att starta | zkw111 | General Hardware Chat | 0 | 15 juni 2009 09:09 |
| Oblig återstart | Warrenisit | Windows-operativsystem | 25 | 13 januari 2008 03:08 |
| Datorn startas | naja | General Hardware Chat | 8 | 13 december 2007 15:06 |
| Starta problem | kgilmore | General Hardware Chat | 3 | 9 december 2007 08:06 |
| Slumpmässigt Omstart Igen | Insomnia | General Hardware Chat | 4 | 21 oktober 2007 01:24 |
| Thread Tools | |
| |