mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Behöver du råd till fall fans

Reply

Thread Tools
Old Januari 9, 2009, 17:01
Ledamot Gruppen

Default Behöver du råd till fall fans

Hey guys, im vill få fall fans. jag dont verkligen bryr sig om de är super tyst. ive har letat överallt men det finns inga tillförlitliga sättet att veta om de är bra och om de senaste lång. I dont verkligen lita betyg av fansen om det inte finns några recensioner så det svårt att köpa dem. Im endast söker 120mm fläktar (gäller 120 x 25 skiljer sig från 120 x 38? Den enda skillnaden är djup så jag antar att det spelar ingen roll) Tack.
Old Januari 9, 2009, 17:13
Givargruppen

väl det enda märke i tutch är AKASA högsta kvalitet senaste åren på grund av kullager inte pensel! inte lika högt som de billiga un märkesvaror som .. du får vad du betalar för mycket och jag hade dessa fläktar minst 2years nu och det fortfarande tyst och snurrar med samma hastighet som de gjorde när jag köpte dem! ens lysdioderna arbetar fortfarande thats AKASA för dig dit alla 120mm också :-) kanske en del säger £ 10 är dyrt, men hur många billigare fläktar dig du köpa och byta i 2 år? värt varenda öre

Mitt System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2,3 GHz AMD
Moderkort:
Asus
RAM Minne:
1 gig ddr
Grafikkort (s):
256 G-kraft
Ljudkort:
Sound Blaster 5.1
Hårddisk (s):
1-80GB 1-120gb western digital s
Optisk enhet (er):
Pioneers DVD-RW
Mål / PSU:
anpassade fall & 650w PSU
Kylning:
DIY watercooling
Nätverk / Internet:
virgin 50 MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old Januari 9, 2009, 20:27
Ledamot Gruppen

okej sjuka kolla upp det tack.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.