![]() |
|
| |||
| |||
| Ville dette køre world of warcraft god? Tak for hjælp Specifikationer Yderligere Specifikationer Harddisk: 320 GB Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Ultimate Processor Type: Intel Pentium E2140 / 1.6 GHz Multi-Core Technology: Dual-Core Cachehukommelse Type: L2 cache Installeret Størrelse: 1 MB RAM Installeret størrelse: 1 GB / 2 GB (maks.) Teknologi: DDR II SDRAM Opbevaring Harddisk: 1 x 320 GB - standard - Serial ATA-300 - 7200 rpm Operating System / Software OS Forudsat: Microsoft Windows Vista Home Premium Grafik controller Type: Integreret Grafikprocessor / leverandør: Intel GMA 950 Optical Storage Type: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM - Serial ATA Læsehastighed: 40x (CD) / 16x (DVD) Skrivehastighed: 40x (CD) / 16x (DVD ± R) / 8x (DVD ± R DL) Expansion / Connectivity Expansion Bays Total (Fri): 2 (1) x 5.25 "x 1/2H | 3 (2) x 3.5" x 1/3H Expansion Åbninger Total (Fri): 2 (0) x Hukommelse - DIMM 240-pin | 1 (1) x PCI Express x16 | 1 (0) x Processor | 2 (2) x PCI | 1 (1) |
|
| |||
| |||
| du har brug for et grafikkort i stedet for onboard grafik, noget som et 8600gts vil køre godt med World of Warcraft. |
|
| |||
| |||
| så det plejer kører godt på alle? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| na id sige, at det ville kæmpe med lave indstillinger uden et gfx kort, gør en kende, hvis de er udfasning bord, eller forbedring for at sige det mildt? Jeg mener de er ret ubrugelige, medmindre du lige dokumentere virkelig?
| |||
| |||
| Yep det indbyggede grafikkort er ikke god til alle. Jeg havde hørt folk at spille wow med 8.400, men 8.600 ville være bedre. |
|
| |||
| |||
| How about 256 MB ATI Radeon HD 2400 PRO |