![]() |
|
| |||
| |||
| Vil denne kjøre world of warcraft god? Takk for hjelpen Spesifikasjoner Ytterligere spesifikasjoner Harddisk størrelse: 320 GB Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Ultimate Prosessor Type: Intel Pentium E2140 / 1.6 GHz Multi-Core-teknologi: Dual-Core Cache Memory Type: L2 cache Installert Størrelse: 1 MB RAM Installert Størrelse: 1 GB / 2 GB (maks.) Teknologi: DDR II SDRAM Lager Harddisk: 1 x 320 GB - standard - Serial ATA-300 - 7200 opm Operativsystem / Programvare OS Forutsatt: Microsoft Windows Vista Home Premium Grafikk-kontroller Type: Integrert Grafisk prosessor / leverandør: Intel GMA 950 Optical Storage Type: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM - Serial ATA Lesehastighet: 40x (CD) / 16x (DVD) Skrivehastighet: 40x (CD) / 16x (DVD ± R) / 8x (DVD ± R DL) Expansion / Connectivity Ekspansjonsbrønner Total (Free): 2 (1) x 5.25 "x 1/2H | 3 (2) x 3.5" x 1/3H Ekspansjonsspor Total (Free): 2 (0) x minne - DIMM 240-pin | 1 (1) x PCI Express x16 | 1 (0) x prosessor | 2 (2) x PCI | 1 (1) |
|
| |||
| |||
| trenger du et grafikkort enn onboard grafikk, noe som en 8600gts vil gå bra med World of Warcraft. |
|
| |||
| |||
| så den wont kjøre bra i det hele tatt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| na id si den ville kampen på lave innstillinger uten gfx kort, does noen vite hvis de er utfasing bord ute eller bedre for å si det mildt? Jeg mener de er ganske ubrukelig med mindre du bare dokumentere egentlig?
| |||
| |||
| Jepp det innebygde videocard er ikke bra i det hele tatt. Jeg hadde hørt folk som spiller wow med 8400, men 8600 skulle bli bedre. |
|
| |||
| |||
| Hva med 256MB ATI Radeon HD 2400 PRO |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ønsker du å kjøpe nye Desktop New Advise | Kiehugh | General Hardware Chat | 7 | 12 november 2009 16:25 |
| Printer Advise please.Best en å få | ashmehta | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 20 mai 2008 12:38 |
| Kan noen gi råd om dette spec takk? £ 500 | ithica23o7 | General Hardware Chat | 8 | 30 desember 2007 14:28 |
| Ram Advise nødvendig. | zika | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 5 august 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |