![]() |
|
| |||
| |||
| Skulle köra World of Warcraft bra? Tack för att hjälpa Specifikationer Ytterligare specifikationer Hårddisk: 320 GB Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Ultimate Processor Typ: Intel Pentium E2140 / 1.6 GHz Multi-Core Technology: Dual-Core Cacheminne Typ: L2-cache Installerad storlek: 1 MB RAM Installerad storlek: 1 GB / 2 GB (max) Teknik: DDR SDRAM Lagring Hårddisk: 1 x 320 GB - standard - Serial ATA-300 - 7200 rpm Operativsystem / Programvara OS Förutsatt: Microsoft Windows Vista Home Premium Graphics Controller Typ: Integrerad Grafikprocessor / tillverkare: Intel GMA 950 Optisk lagring Typ: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM - Serial ATA Läshastighet: 40x (CD) / 16x (DVD) Skrivhastighet: 40x (CD) / 16x (DVD ± R) / 8x (DVD ± R DL) Expansion / Anslutning Expansion Bays Total (Free): 2 (1) x 5.25 "x 1/2H | 3 (2) x 3.5" x 1/3H Kortplats (Gratis): 2 (0) x minne - DIMM 240-pin | 1 (1) x PCI Express x16 | 1 (0) x processor | 2 (2) x PCI | 1 (1) |
|
| |||
| |||
| behöver du ett grafikkort istället grafik ombord, något som liknar ett 8600GTS kommer springa bra med World of Warcraft. |
|
| |||
| |||
| så det brukar köra bra alls? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| na id säga att det skulle kämpa på låga inställningar utan gfx-kort, någon som vet om de är ombord fasas ut eller förbättra minst sagt? Jag menar de är ganska meningslöst om inte du bara dokumentera egentligen?
| |||
| |||
| Yep ombord grafikkort är inget bra alls. Jag hade hört personer som spelar wow med 8400, men 8600 skulle vara bättre. |
|
| |||
| |||
| Vad sägs om 256 MB ATI Radeon HD 2400 PRO |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Funderar du på att köpa nya Desktop New Advise | Kiehugh | General Hardware Chat | 7 | 12 november 2009 16:25 |
| Utskriftsvänlig Råd please.Best en att få | ashmehta | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 20 maj 2008 12:38 |
| Kan någon ge råd om detta spec snälla? £ 500 | ithica23o7 | General Hardware Chat | 8 | 30 december 2007 14:28 |
| Ram Råd behövs. | zika | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 5 august 2007 12:01 |
| Thread Tools | |
| |