![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey .... Jeg har besluttet på et enemax PSU ... fundet her
vil dette være nok til ... toppen af den linje, quad kerne, 8 gig af ram, øverst på linje gfx, dobbelt skærme, god mobo og alle de øvrige 2. spørgsmål ... im udkig efter en DVD-læser og forfatter, så jeg kan læse og skrive på samme tid ...... fortrinsvis sorte ... 50 pund til at bruge på Scan ... im ser nu, men jeg dont kende grad hjælpe apretiated tak Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Godt at læse og skrive på samme tid, eller kopiere direkte fra disk til disk uden at kopiere til harddisken), du skal have 2 separate drev, og jeg vil foreslå, at du får mindst en 850W PSU. |
|
| |||
| |||
| ja jeg ved, at jeg vil få 2 drev biut vil 2 forfattere være bøde eller vil jeg have en læser og forfatter ... også hvad forfattere er th bedste PATA eller SATA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en af disse enermax 1000w PSU i mit hus i familien computer.
| |||
| |||
| ok ... cheers er det en god PSU? Jeg var ikke sikker på, om det ville passe mit gigabyte Aurora 3d sag også ocnce den PSU spørgsmål er ryddet ... hvad DVD writer drev vil være bedst ... PATA eller SATA ... Jeg var se på asus sort en med LightScribe ... med 2 forfattere kan jeg skrive 2 DVD's på samme tid? cheeers igen |
|
| |||
| |||
| Med 2 skriver, kan du gøre to diske på en gang, kopiere lige fra den ene til den anden, og du har en backup, hvis en mislykkes. SATA er en hurtigere interface, men ikke mange drev endnu støtte dette. Jeg har en LG-GSA-H10N DVD Super-Multi rewriter (understøtter alle formants men ingen Bluray eller HD-DVD) selv om jeg mener, at dette har været superceeded. |
|
| |||
| |||
| kool så 2 asus SATA's ville være godt, så |
|
| |||
| |||
| ok ... bare endelig bekræftelse, før jeg køber det nu ... PSU er god asus SATA Dual Layer forfattere X 2 ville arbejde sammen med mit system? tak for at lægge op med disse repetive spørgsmål ... JEG netop dont ønsker at få de forkerte ting |
|
| |||
| |||
| arghhhhh !!!!!! at 100W ernemax isnt ud endnu IM SUTCH A N00B * Bangs afværge væg *right ... behov for en anden 1.000 watt PSU for, hvad jeg har brug for jeg har banken kortet lige her klar til at bestille det |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan bare ikke beslutte, hvad jeg skal gå til | thingie2 | Grafikkort & Monitors | 2 | 13 april 2008 05:58 |
| Brug for lidt hjælp til at opbygge denne pc svar behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 marts 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Help Needed ASAP | adam2 | Digital Imaging & Printere | 2 | 8 januar 2008 19:09 |
| HD-kabel, hurtigt svar er nødvendigt. | Eltocliousus | Grafikkort & Monitors | 7 | 8 december 2007 15:22 |
| Help Needed ASAP | tufc2000 | Drives & flytbare medier | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |