![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey .... Olen päättänyt, joka enemax PSU ... löysi tässä
Tämä on tarpeeksi ... top of the line quad ydin, 8 keikka RAM-muistia, top of the line gfx, kaksikäyttötuotteita kuvaruutujen, hyvä mobo ja kaikesta muusta 2. kysymys ... im etsii dvd lukija ja kirjoittaja, jotta voin lukea ja kirjoittaa samaan aikaan ...... mieluiten musta ... 50 puntaa käytettäväksi scan ... im HAKU nyt mutta i dont osata paljon niin auttaa apretiated kiitos My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Hyvin lukea ja kirjoittaa samaan aikaan, tai kopioida suoraan levyltä levyn kopiointi kovalevylle), tarvitset 2 ERILLINEN asemat, ja pyydän, että saat vähintään 850W PSU. |
|
| |||
| |||
| kyllä tiedän, että saat 2-asemat biut on 2 kirjailijoiden olla sakkoa tai minun on lukija ja kirjailija ... myös sitä, mitä kirjoittajat ovat th paras Pata tai sata |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen yksi niistä, Enermax 1000W PSU minun talo perheen tietokoneen.
| |||
| |||
| ok ... cheers on hyvä PSU? i wasn't varma, jos se sopii minun gigatavu aurora 3d tapauksessa myös ocnce että PSU kysymys on poistettu ... mitä dvd kirjailija asemia olisi parasta ... Pata tai sata ... Olin HAKU on asus musta yksi LightScribe ... 2 kirjailijoiden voitaisiin i kirjoittaa 2 dvd: n samaan aikaan? cheeers uudelleen |
|
| |||
| |||
| With 2 kirjoittaa, voit tehdä kaksi levyjä kerralla, kopioida suoraan toiseen ja olet varmuuskopio, jos jokin epäonnistuu. SATA on nopeampi käyttöliittymä, vaikka sitä ei moni ajaa vielä tue tätä. Minulla on LG-GSA H10N DVD Super-Multi rewriter (tukee kaikkia formants mutta ei Bluray-tai HD-DVD), mutta uskon, että tämä on superceeded. |
|
| |||
| |||
| kool niin 2 asus SATA: n olisi hyvä sitten |
|
| |||
| |||
| ok ... vain lopullinen vahvistus ennen kuin voin ostaa sen nyt ... PSU on hyvä asus SATA Dual Layer kirjailijoiden X 2 toimisi kanssa my system? kiitos ryhtynyt näiden repetive kysymykset ... i just dont halua saada väärä asia |
|
| |||
| |||
| arghhhhh !!!!!! että 100W ernemax isnt ulos vielä IM SUTCH A N00B * otsatukka pään pois seinään *right ... tarvitaan toisenlaista 1000 watti PSU mikä i-kirjain kaivata i on pankkikortilla täällä valmiina, jotta se |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Just ei voi päättää, mitä minun pitäisi mennä | thingie2 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 13th Apr 2008 05:58 |
| Tarvitsetko vähän auttaa rakentamaan tämän pc vastaus tarvitaan ASAP | Cew27 | Rautatavaran Chat | 29 | 10th Mar 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Ohje tarvitaan ASAP | adam2 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 8. Jan 2008 19:09 |
| HD-kaapeli, nopean vastauksen tarvitaan. | Eltocliousus | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 8. Joulukuu 2007 15:22 |
| Apua tarvitaan ASAP | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22. lokakuu 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |