![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey .... Ik heb besloten op een enemax PSU ... gevonden hier
zal dit genoeg zijn voor ... top van de lijn quad-core, 8 Gb ram, top van de lijn gfx, dubbele schermen, goede mobo en de rest 2e vraag ... im op zoek naar een dvd-lezer en een schrijver, dus ik kan lezen en schrijven op hetzelfde moment ...... bij voorkeur zwart ... 50 pond te besteden aan scannen ... im looking nu maar i dont know much so helpen apretiated bedankt Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Goed lezen en schrijven op hetzelfde moment, of rechtstreeks kopiëren van schijf naar schijf zonder te kopiëren naar de harde schijf), moet je 2 APARTE schijven, en ik stel voor dat je minstens een 850W PSU. |
|
| |||
| |||
| Ja ik weet dat ik zal 2 schijven biut zal 2 schrijvers worden geldboete krijgen of zal ik een lezer en een schrijver ... ook wat schrijvers zijn th best pata of sata |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een van die Enermax 1000W PSU in mijn huis in de familie computer.
| |||
| |||
| ok ... cheers is het een goede voeding? i wasnt zeker of het mijn Gigabyte 3D Aurora geval zou passen ook ocnce de PSU probleem is gewist ... wat DVD Writer-stations zou het beste zijn ... pata of sata ... Ik keek naar de asus zwarte met LightScribe ... met 2 schrijvers schrijven kon ik 2 dvd's op hetzelfde moment? cheeers weer |
|
| |||
| |||
| Met 2 schrijft, kan je twee schijven tegelijk te doen, kopiëren rechtstreeks van de ene naar de andere en je hebt een back-up als een mislukt. Is een snellere SATA-interface, maar niet veel stations nog ondersteunen dit. Ik heb een LG GSA-H10N Super-Multi DVD rewriter (ondersteunt alle formanten maar geen Bluray of HD DVD), hoewel ik denk dat dit is superceeded. |
|
| |||
| |||
| Kool dus 2 ASUS SATA's zou goed zijn dan |
|
| |||
| |||
| ok ... net definitieve bevestiging voordat ik koop het nu ... PSU is goed asus sata dual layer schrijvers X 2 zou werken met mijn systeem? Bedankt voor het ophangen van deze repetive vragen ... i just dont wanna get de verkeerde dingen |
|
| |||
| |||
| arghhhhh !!!!!! dat 100W ernemax isnt out yet IM Sutch A n00b * pony kop muur *right ... behoefte aan een ander 1000 Watt PSU voor wat ik nodig heb ik heb de bankkaart hier klaar om te bestellen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alleen kan niet beslissen wat ik zou gaan voor | thingie2 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 13 apr 2008 05:58 |
| Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 29 | 10 mrt 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Hulp nodig ASAP | adam2 | Digital Imaging & Printers | 2 | 8 Jan 2008 19:09 |
| HD-kabel, snel antwoord nodig is. | Eltocliousus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 8 Dec 2007 15:22 |
| Hulp nodig asap | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22 okt 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |