![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei .... Jeg har besluttet en enemax PSU ... fant her
vil dette være nok for ... toppen av linjen Quad core, 8 gig av ram, toppen av linjen gfx, to skjermer, god mobo og resten 2dre spørsmålet ... im leter etter en dvd-leser og skribent, så jeg kan lese og skrive på samme tid ...... fortrinnsvis svart ... 50 pund å bruke på skanner ... im ser nå, men jeg dont vite mye så hjelper apretiated takk Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||
| |||
| Vel å lese og skrive samtidig, eller kopiere direkte fra plate til plate uten å kopiere til harddisken), trenger du 2 separate stasjoner, og jeg vil foreslå at du får minst en 850W PSU. |
|
| |||
| |||
| ja jeg vet at jeg får 2 stasjoner biut vil 2 forfattere bra eller vil jeg ha en leser og skribent ... også hva forfatterne er de beste PATA eller SATA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en av disse enermax 1000W PSU i huset mitt i familien datamaskinen.
| |||
| |||
| ok ... jubelropet er det en god PSU? Jeg var ikke sikker på om den ville passe meg gigabyte aurora 3d saken også ocnce den PSU problemet tømmes ... hva dvd skribent stasjoner vil være best ... PATA eller SATA ... Jeg ser på asus svart en med LightScribe ... med 2 forfattere kan jeg skrive 2 DVD-er samtidig? cheeers igjen |
|
| |||
| |||
| Med 2 skriver, kan du gjøre to plater på en gang, kopiere direkte fra en til den andre, og du har en sikkerhetskopi dersom man mislykkes. SATA er et raskere grensesnitt, men ikke mange stasjoner ennå støtter dette. Jeg har en LG GSA-H10N DVD super-multi rewriter (støtter alle formants men ingen Bluray eller HD DVD) men jeg tror dette har vært superceeded. |
|
| |||
| |||
| Kool slik 2 ASUS SATA står ville være bra da |
|
| |||
| |||
| ok ... bare endelig bekreftelse før jeg kjøper den nå ... PSU er god asus SATA Dual Layer skribenter X 2 ville fungere med mitt system? takk for å sette opp disse repetive spørsmål ... Jeg bare ikke ønsker å få feil |
|
| |||
| |||
| arghhhhh !!!!!! at 100W ernemax isnt ute ennå Chat SUTCH A N00B * Bangs hodet av veggen *right ... trenger en annen 1000 watt PSU for det jeg trenger jeg har bankkort her klar til å bestille det |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bare kan ikke bestemme hva jeg skal gå for | thingie2 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 13 april 2008 05:58 |
| Trenger du litt hjelp til å bygge dette pc svare trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Hjelp trengs ASAP | adam2 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 8 januar 2008 19:09 |
| HD-kabel, raskt svar nødvendig. | Eltocliousus | Kabinetter & Skjermer | 7 | 8 desember 2007 15:22 |
| Hjelp trengs ASAP | tufc2000 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |