![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej .... Jag har beslutat om en enemax psu ... hittade här
kommer detta att räcka till ... början av raden quad core, 8 gig RAM, överst i linje Gfx, dubbla skärmar, bra mobo och alla övriga 2:a fråga ... IM söker en DVD läsare och en författare så jag kan läsa och skriva på samma gång ...... helst svart ... 50 pund att spendera på scan ... im letar nu men jag vet inte mycket så hjälper apretiated tack Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Tja att läsa och skriva på samma gång, eller kopiera direkt från skiva till skiva utan att kopiera till hårddisken), du behöver 2 separata enheter, och jag skulle föreslå att du får åtminstone ett 850W PSU. |
|
| |||
| |||
| ja jag vet att jag kommer att få 2 enheter biut kommer 2 författare vara böter eller behöver jag en läsare och en författare ... också vad författarna är: e bästa PATA eller SATA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har en av dessa enermax 1000W PSU i mitt hus i familjens dator.
| |||
| |||
| ok ... Skål är det en bra psu? Jag var inte säker på om det skulle passa min gigabyte Aurora 3d fall också ocnce den psu frågan rensas ... vilken dvd-brännare enheter skulle vara bäst ... PATA eller SATA ... Jag tittar på asus svart en med LightScribe ... med 2 författare skulle jag skriva 2 dvd's på samma gång? cheeers igen |
|
| |||
| |||
| Med 2 skriver kan du göra två skivor på en gång, kopiera direkt från den ena till den andra och du har en backup om man misslyckas. SATA är ett snabbare gränssnitt, men inte många kör ännu stödja detta. Jag har en LG-GSA-H10N DVD super-multi rewriter (stöder alla formanter men ingen Bluray eller HD-DVD) även om jag tror att det har ersatt tidigare. |
|
| |||
| |||
| Kool så 2 ASUS SATA's skulle vara bra då |
|
| |||
| |||
| ok ... bara slutlig bekräftelse innan jag köper den nu ... psu är bra ASUS SATA Dual Layer författare X 2 skulle fungera med min dator? tack för att sätta upp dessa repetive frågor ... I just dont vill få fel sak |
|
| |||
| |||
| arghhhhh !!!!!! att 100W ernemax isnt ut ännu IM SUTCH En N00B * slår huvudet av väggen *right ... behöver en annan 1000 watt psu för vad jag behöver jag har bankkort här redo att beställa den |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan bara inte bestämma vad jag skulle satsa på | thingie2 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 13 april 2008 05:58 |
| Behöver lite hjälp för att bygga detta st svar behövs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Hjälp behövs ASAP | adam2 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 8 januari 2008 19:09 |
| HD-kabel, snabba svar behövs. | Eltocliousus | Grafikkort & Skärmar | 7 | 8 december 2007 15:22 |
| Hjälp behövs asap | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Thread Tools | |
| |