mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Behov Feedback

Reply

Thread Tools
Old 13. sep 2007, 02:30
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

Hej, jeg vil købe en ny brugerdefineret indbygget pc med følgende specs men jeg vil gerne have nogle tilbagemeldinger om det, så jeg ville vide, om jeg køber det rigtige eller ej.

Så den liste;

Bundkort - Asus Blitz Formula SE iP35
CPU - Intel Core2Quad Q6600
RAM - Corsair TwinX XMS2 Dominator PC8500 (1066Mhz)
Video-kortet - 728MB BfG PCI-Express GF 8800GTX
Indlæg - Logitech X540 5.1 surround-højttalere
Harddisk - 2 * 500GB 7200rpm - Seagate SATA2
Power Supply - Enermax Galaxy 1000W
Optisk drev - Pioneer DVR-212 18x Black Dual Layer
UPS - 1400VA Centralion Blazer Line Interactive
Windows - Microsoft Windows Vista Home Premium (OEM)
Network - Edimax 54g Wireless USB-adapter
Sag - ThermalTake Kandalf
Tastatur og mus - Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000

Jeg er ikke sikker på om printeren og overvåge at købe, men alle, som jeg ved er, at med hensyn til:

Printer - Det skal alt-i-en (ingen fax behov), bør netværket aktiveret og kan bruges, når de vigtigste PC printeren er installeret på er slukket, vil have en stor udskrivning beslutning, kommer også med en LCD-skærm og en kort-læser.

Monitor - Først og fremmest vil jeg gerne en bred skærm enten 19 "eller 22" med fremragende billedkvalitet og at rammen vil være sort farve.

Også jeg er ikke sikker på, om at installere en vand kølesystem til det og da jeg ABIT skeptisk om det. Ellers kunne du nogen foreslå mig et alternativt kølesystem, som er meget god og vil afkøle systemet godt.

Så kunne man foreslå mig mærker og modeller med hensyn til printeren og overvåge siden jeg ved ikke, hvad de vælger exaclty.

Håber der vil være feedback, da jeg virkelig har brug for det.
Old 13. sep 2007, 03:20
Donor-Gruppen

Default Behov Feedback

Hvad laver du ønsker at gøre med, at pc? fordi de er meget høje specs.

At holde det cool du vil have et par fans gang, jeg er ikke bekendt med denne sag, men et par 120mm fans er nødvendige.

Mit system: Custom Indbygget v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Bundkort:
Asus P5PL2-E
RAM Hukommelse:
2 x 1GB DDR2 533Mhz PC4200
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7600GS 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optisk drev (r):
LG DVD-Rom og LiteOn 20x DVD-RW
Sag / PSU:
Cooler Master sag og Antec PSU
Køling:
2x Antec Fans
Network / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 13. sep 2007, 03:35
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

TIL slipend

Jeg har brug for det for AutoCAD, hurtig 3D, Corel, grunden til at bruge det for Arkitekturområdet formål og for konti.

Kunne du pls foreslå mig en skærm og printer som jeg sagde i 1. post.

Tnx
Old 13. sep 2007, 05:09
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

Også jeg vil gerne vide, hvor meget man er parat til at betale for denne pc.

Endelig er jeg åben over for nye ideer og ændringer.
Old 13. sep 2007, 06:33
Redaktør Gruppen

Default Behov Feedback

Nice bygge, hvor mange GB RAM er du vil sætte ind i det? som programmer som AutoCAD kræver en hel del
Hvad for en skærm jeg vil gå med Samsung 226BW som jeg har hørt masser af gode ting om det

Til køling, hvis du er nybegynder WC er en smule kompliceret at starte med, kan du alternativt bruge en god eftermarkedet HSF ligesom Le Ninja eller ARCTIC afkøling Freezer 7 Pro
Hope that helps

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 13. sep 2007, 09:58
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

Citat:
Oprindeligt Indsendt af SocialWarfare View Post
Nice bygge, hvor mange GB RAM er du vil sætte ind i det? som programmer som AutoCAD kræver en hel del
Hvad for en skærm jeg vil gå med Samsung 226BW som jeg har hørt masser af gode ting om det

Til køling, hvis du er nybegynder WC er en smule kompliceret at starte med, kan du alternativt bruge en god eftermarkedet HSF ligesom Le Ninja eller ARCTIC afkøling Freezer 7 Pro
Hope that helps

Hej, for så vidt angår RAM jeg skal købe 2GB og som for de overvåge Samsung 226BW du fortalte mig om, ser ud til at være ret godt, faktisk det er godt for mig. Også om kølebadets tror, at jeg ikke vil vælge wc men bruge et alternativ.
Old 13. sep 2007, 10:02
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

Citat:
Oprindeligt Indsendt af SocialWarfare View Post

Hope that helps
Hej, jeg vil bruge 2GB RAM. Med hensyn til den skærm, Samsung 226BW synes at være ganske god, faktisk tror jeg, at det virkelig suiter mine behov. Med hensyn til køling, jeg tror, at jeg ikke vil vælge en WC, men vil gå efter et alternativ.
Old 13 oktober 2007, 07:57
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

Hej, jeg har besluttet om Monitor og printer.

Skærmen vil være den nyeste Samsung en de 2232BW 22 "bred og med hensyn til Printer jeg ville være at gå for Canon PIXMA MP600R, der har alt, hvad jeg har brug for.

Om sagen, er det ThermalTake Kandalf Sølv med 25 cm side fan, finder den side fan gør nogen differance? Også blive en sag, der er fremstillet af fuld aluminium (både uden for og chassiset) Gør det nogen differance med hensyn til køling.

Håber nogen kan hjælpe.
Old 14. oktober 2007, 08:17
Donor-Gruppen

Default Behov Feedback

Marketing hype udtage det materiale, der anvendes i en sag, gør ingen forskel overhovedet til, hvor effektivt dine komponenter er afkølet, fordi du ikke bruger det drejer som en heatsink.

Det eneste selskab, der i øjeblikket som følge heraf er Zalman med deres (overordentligt dyrt) TN række sager.

Det materiale, der anvendes vil påvirke omkostningerne (stål er billigere end alu), vægt (stål er tungere end alu tykkelse af tykkelsen).

Materiale tykkelse kan også indvirkning på stoejniveauer som tyndere materiale (uanset hvilket materiale) de mere skælve du kan få fra tilfældet fans spinding.

Den kandalf er et anstændigt, selv midt-of-the-road, sag. De 25 cm fan skubber kold luft direkte på enhver ekspansion kort, som du kan have (grafik, lyd osv.). Jo større blæser, jo bedre faktisk som de er i stand til at flytte den samme mængde luft som mindre fans (80, 92120 mm), men ved lavere rpm hastigheder, reducere lydstyrken.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 14. oktober 2007, 09:37
Medlem Gruppen

Default Behov Feedback

@ Alex 10q for Deres svar, har stadig nogle flere spørgsmål. Jeg vil installere en Zalman CNPS9700-NT for CPU. Vil der være nogen virkning med hensyn til luft omsætning?? Også vil Zalman ramte 25 cm side fan??
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Spec'ed et system, vil gerne have en bid af Feedback mctw General Hardware Chat 8 25. maj 2009 11:42
Site Feedback Mohit Fællesskabet News & Chat 4 8 januar 2009 11:20
Sjoveste Ebay Feedback Ever! jimmayor007 Off Topic Discussion 8 15 november 2008 16:05
Tilbagemelding Shawn Fællesskabet News & Chat 1 23 marts 2008 15:41
Feedback ... Cobalt Fællesskabet News & Chat 2 17 marts 2007 19:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.