vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tarvitsetko Palaute

Reply

Thread Tools
Old 13. Sep 2007, 02:30
Jäsen

Default Tarvitsetko Palaute

Hei, olen menossa ostamaan uuden mukautetun rakennettu PC, jossa on seuraavat tiedot, mutta haluan olla palautetta niin, että haluaisin tietää, onko Olen ostaa oikeita asioita vai ei.

Joten listat;

Emolevy - Asus Blitz Formula SE iP35
CPU - Intel Core2Quad Q6600
RAM - Corsair TwinX XMS2 Dominator PC8500 (1066Mhz)
Video-kortti - 728MB BFG PCI-Express GF 8800GTX
Speakers - Logitech X540 5.1 Surround Kaiuttimet
Hard-Disk - 2 * 500GB 7200Rpm - Seagate SATA2
Power Supply - Enermax Galaxy 1000W
Optical Drive - Pioneer DVR-212 18x Black Dual Layer
UPS - 1400VA Centralion Blazer Line Interactive
Windows - Microsoft Windows Vista Home Premium (OEM)
Verkosto - Edimax 54G Wireless USB Adapteri
Asia - Thermaltake Kandalf
Näppäimistö ja hiiri - Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000

En ole varma siitä, että tulostin ja seurata ostaa vaan kaikki, että minä tiedän, että osalta, että:

Printer - Se olisi all-in-one (no fax tarvitaan), olisi verkon käytössä, ja niitä voidaan käyttää, kun tärkein PC tulostin on asennettu, on kytketty pois päältä, olisi korkea tulostus päätöslauselma, tulee myös LCD-näytön ja kortti-lukija.

Monitor - Ensinnäkin haluaisin laaja seurata joko 19 "tai 22" upealla kuvanlaatu ja että kehys on musta väri.

Lisäksi en ole varma, onko asentaa veden jäähdytysjärjestelmä sille hyvin, koska olen ABIT skeptinen siitä. Muuten voisi ota joku ehdottaa minulle vaihtoehto jäähdytysjärjestelmä, että on erittäin hyvä ja se jäähtyä järjestelmän hyvin.

Joten voisi joku ehdottaa minulle merkkien ja mallien osalta kirjoitin ja seurata, koska en tiedä, mitä valita exaclty.

Hope olisi palautetta, koska olen todella sitä tarvitsevat.
Old 13. Sep 2007, 03:20
Rahoittajien ryhmän

Mitä sinä haluavat tehdä, että PC: llä? koska ne ovat erittäin korkeat tekniset tiedot.

Pitää sen jäähtyä aiot on muutama fanit menee, en ole perehtynyt, että tapaus, vaan muutaman 120mm tuulettimet ovat tarpeen.

My System: Mukautettu Rakennettu v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Emolevy:
Asus P5PL2-E
RAM-muisti:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Western Digital 160GB Sata kiintolevy
Optinen asema (t):
LG DVD-ROM ja Liteon 20x DVD-RW
Asia / PSU:
Cooler Master asia ja Antec PSU
Jäähdytys:
2x Antec Tuulettimet
Network / Internet:
BT Laajakaista
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 13. Sep 2007, 03:35
Jäsen

TO slipend

Tarvitsen sen AUTOCAD, nopeita 3D Corel, periaatteessa käyttää sitä Arkkitehtuuri tarkoituksia varten ja myös kirjanpidossa.

Voisitteko pls ehdottaa minulle seuraa ja tulostimen kuten olen todennut 1. postitse.

Tnx
Old 13. Sep 2007, 05:09
Jäsen

Lisäksi haluaisin tietää, kuinka paljon on valmis maksamaan tästä tietokoneesta.

Lopuksi olen avoin uusille ajatuksille ja muutoksia.
Old 13. Sep 2007, 06:33
Moderator Group

Nizzan rakentaa, kuinka monta keikkaa RAM aiotte toteuttaa sen? kuten ohjelmia kuten AutoCAD edellyttää melko paljon
Mitä näyttöinä menisin kanssa Samsung 226BW olen kuullut paljon hienoa siitä

Jäähdytykseen, jos olet vasta-alkaja WC on hieman hankala aluksi, voit vaihtoehtoisesti käyttää hyvän Jälkimarkkinoiden HSF, kuten Viikate Ninja tai ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro
Toivoa, joka auttaa

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13. Sep 2007, 09:58
Jäsen

Quote:
Originally Posted by SocialWarfare View Post
Nizzan rakentaa, kuinka monta keikkaa RAM aiotte toteuttaa sen? kuten ohjelmia kuten AutoCAD edellyttää melko paljon

Jäähdytykseen, jos olet vasta-alkaja WC on hieman hankala aluksi, voit vaihtoehtoisesti käyttää hyvän Jälkimarkkinoiden HSF, kuten Viikate Ninja tai ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro
Toivoa, joka auttaa

Hei, mitä RAM aion ostaa 2GB ja kuin monitori Samsung 226BW kerroitte minulle näyttää olevan melko hyvä, Infact on hyvä minulle. Myös harkinta sitä mieltä, että en aio valita wc mutta käyttää vaihtoehtoista.
Old 13. Sep 2007, 10:02
Jäsen

Quote:
Originally Posted by SocialWarfare View Post

Toivoa, joka auttaa
Hei, aion käyttää 2GB RAM-muistia. Mitä tulee valvoa, Samsung 226BW näyttää olevan melko hyvä, itse olen sitä mieltä, että se todella suites minun tarpeisiin. Mitä tulee jäähdytyksen, luulen, että en aio valita käyttöönsä WC mutta mennä vaihtoehtona.
Old 13 lokakuu 2007, 07:57
Jäsen

Hei, olen päättänyt siitä, että monitori ja tulostin.

Tarkkailu olisi viimeistään Samsung yksi 2232BW 22 "laajakuvanäyttö ja osalta Printer Olisin menee Canon PIXMA MP600R, joka on kaiken mitä tarvitset.

Tietoa tapauksessa se on Thermaltake Kandalf Hopea kanssa 25 cm puolella fani, ei puoli tuuletin tekee kaikista differance? Myös, että asiassa tehdään täysin alumiinia (sekä ulko-että alustan), ei se tee mitään differance osalta jäähdytykseen.

Hope joku voisi auttaa.
Old 14 lokakuu 2007, 08:17
Rahoittajien ryhmän

Markkinointi hype sivuun käytetyn materiaalin tapaus ei eroa millään tavalla siihen, miten tehokkaasti laitteita on jäähdytettävä, koska et käytä tapauksessa kuin heatsink.

Ainoa yritys, joka tällä hetkellä johtuu tästä ovat Zalman kanssa (erittäin kallista) TN-sarja tapauksista.

Käytettävä materiaali vaikuttaa kustannuksiin (teräs on halvempaa kuin alu), paino (teräs on raskaampaa kuin alu paksuus paksuutta).

Materiaalin paksuus voi myös vaikutusta äänitasot kuin ohuempi materiaali (riippumatta siitä, mikä materiaali) enemmän Kauhuelokuva saat tapauksessa fanit kehruu.

The kandalf on kohtuullinen, vaikka keski-of-the-road-, asianumero. The 25 cm puhallin työntää viileä ilma suoraan päälle mitään laajennus kortit voi olla (grafiikka, ääni jne.). Mitä suurempi puhallin parempi itse, sillä ne voivat siirtää sama määrä ilmaa pienempiä fanit (80, 92120 mm) mutta pienempi rpm nopeuksilla, vähentää äänenvoimakkuutta.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 14 lokakuu 2007, 09:37
Jäsen

@ Alex 10q teidän vastaus, on vieläkin enemmän kysymyksiä. Aion asentaa Zalman CNPS9700-NT varten suoritinta. Onko mitään vaikutusta osalta ilman kierto? Myös, aikooko Zalman osui 25 cm puolella fani?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Spec'ed käyttöön järjestelmä, haluaisin hieman Palaute mctw Rautatavaran Chat 8 25. toukokuuta 2009 11:42
Site Feedback Mohit Yhteisön News & Chat 4 8. Jan 2009 11:20
Hauskin Ebayssä Palaute Ever! jimmayor007 Off Topic Discussion 8 15. marraskuu 2008 16:05
Palaute Shawn Yhteisön News & Chat 1 23. Maaliskuu 2008 15:41
Palaute ... Koboltti Yhteisön News & Chat 2 17th Mar 2007 19:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.