![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen menossa ostamaan uuden mukautetun rakennettu PC, jossa on seuraavat tiedot, mutta haluan olla palautetta niin, että haluaisin tietää, onko Olen ostaa oikeita asioita vai ei. Joten listat; Emolevy - Asus Blitz Formula SE iP35 CPU - Intel Core2Quad Q6600 RAM - Corsair TwinX XMS2 Dominator PC8500 (1066Mhz) Video-kortti - 728MB BFG PCI-Express GF 8800GTX Speakers - Logitech X540 5.1 Surround Kaiuttimet Hard-Disk - 2 * 500GB 7200Rpm - Seagate SATA2 Power Supply - Enermax Galaxy 1000W Optical Drive - Pioneer DVR-212 18x Black Dual Layer UPS - 1400VA Centralion Blazer Line Interactive Windows - Microsoft Windows Vista Home Premium (OEM) Verkosto - Edimax 54G Wireless USB Adapteri Asia - Thermaltake Kandalf Näppäimistö ja hiiri - Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000 En ole varma siitä, että tulostin ja seurata ostaa vaan kaikki, että minä tiedän, että osalta, että: Printer - Se olisi all-in-one (no fax tarvitaan), olisi verkon käytössä, ja niitä voidaan käyttää, kun tärkein PC tulostin on asennettu, on kytketty pois päältä, olisi korkea tulostus päätöslauselma, tulee myös LCD-näytön ja kortti-lukija. Monitor - Ensinnäkin haluaisin laaja seurata joko 19 "tai 22" upealla kuvanlaatu ja että kehys on musta väri. Lisäksi en ole varma, onko asentaa veden jäähdytysjärjestelmä sille hyvin, koska olen ABIT skeptinen siitä. Muuten voisi ota joku ehdottaa minulle vaihtoehto jäähdytysjärjestelmä, että on erittäin hyvä ja se jäähtyä järjestelmän hyvin. Joten voisi joku ehdottaa minulle merkkien ja mallien osalta kirjoitin ja seurata, koska en tiedä, mitä valita exaclty. Hope olisi palautetta, koska olen todella sitä tarvitsevat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä sinä haluavat tehdä, että PC: llä? koska ne ovat erittäin korkeat tekniset tiedot.
| |||
| |||
| TO slipend Tarvitsen sen AUTOCAD, nopeita 3D Corel, periaatteessa käyttää sitä Arkkitehtuuri tarkoituksia varten ja myös kirjanpidossa. Voisitteko pls ehdottaa minulle seuraa ja tulostimen kuten olen todennut 1. postitse. Tnx |
|
| |||
| |||
| Lisäksi haluaisin tietää, kuinka paljon on valmis maksamaan tästä tietokoneesta. Lopuksi olen avoin uusille ajatuksille ja muutoksia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nizzan rakentaa, kuinka monta keikkaa RAM aiotte toteuttaa sen? kuten ohjelmia kuten AutoCAD edellyttää melko paljon Mitä näyttöinä menisin kanssa Samsung 226BW olen kuullut paljon hienoa siitä Jäähdytykseen, jos olet vasta-alkaja WC on hieman hankala aluksi, voit vaihtoehtoisesti käyttää hyvän Jälkimarkkinoiden HSF, kuten Viikate Ninja tai ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro Toivoa, joka auttaa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Hei, mitä RAM aion ostaa 2GB ja kuin monitori Samsung 226BW kerroitte minulle näyttää olevan melko hyvä, Infact on hyvä minulle. Myös harkinta sitä mieltä, että en aio valita wc mutta käyttää vaihtoehtoista. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Hei, olen päättänyt siitä, että monitori ja tulostin. Tarkkailu olisi viimeistään Samsung yksi 2232BW 22 "laajakuvanäyttö ja osalta Printer Olisin menee Canon PIXMA MP600R, joka on kaiken mitä tarvitset. Tietoa tapauksessa se on Thermaltake Kandalf Hopea kanssa 25 cm puolella fani, ei puoli tuuletin tekee kaikista differance? Myös, että asiassa tehdään täysin alumiinia (sekä ulko-että alustan), ei se tee mitään differance osalta jäähdytykseen. Hope joku voisi auttaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Markkinointi hype sivuun käytetyn materiaalin tapaus ei eroa millään tavalla siihen, miten tehokkaasti laitteita on jäähdytettävä, koska et käytä tapauksessa kuin heatsink. Ainoa yritys, joka tällä hetkellä johtuu tästä ovat Zalman kanssa (erittäin kallista) TN-sarja tapauksista. Käytettävä materiaali vaikuttaa kustannuksiin (teräs on halvempaa kuin alu), paino (teräs on raskaampaa kuin alu paksuus paksuutta). Materiaalin paksuus voi myös vaikutusta äänitasot kuin ohuempi materiaali (riippumatta siitä, mikä materiaali) enemmän Kauhuelokuva saat tapauksessa fanit kehruu. The kandalf on kohtuullinen, vaikka keski-of-the-road-, asianumero. The 25 cm puhallin työntää viileä ilma suoraan päälle mitään laajennus kortit voi olla (grafiikka, ääni jne.). Mitä suurempi puhallin parempi itse, sillä ne voivat siirtää sama määrä ilmaa pienempiä fanit (80, 92120 mm) mutta pienempi rpm nopeuksilla, vähentää äänenvoimakkuutta.
|
| |||
| |||
| @ Alex 10q teidän vastaus, on vieläkin enemmän kysymyksiä. Aion asentaa Zalman CNPS9700-NT varten suoritinta. Onko mitään vaikutusta osalta ilman kierto? Myös, aikooko Zalman osui 25 cm puolella fani? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Spec'ed käyttöön järjestelmä, haluaisin hieman Palaute | mctw | Rautatavaran Chat | 8 | 25. toukokuuta 2009 11:42 |
| Site Feedback | Mohit | Yhteisön News & Chat | 4 | 8. Jan 2009 11:20 |
| Hauskin Ebayssä Palaute Ever! | jimmayor007 | Off Topic Discussion | 8 | 15. marraskuu 2008 16:05 |
| Palaute | Shawn | Yhteisön News & Chat | 1 | 23. Maaliskuu 2008 15:41 |
| Palaute ... | Koboltti | Yhteisön News & Chat | 2 | 17th Mar 2007 19:44 |
| Thread Tools | |
| |