![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ga voor de aanschaf van een nieuwe aangepaste ingebouwde PC met de volgende specs maar ik zou graag wat feedback over het zo dat ik zou weten of ik de juiste dingen te kopen of niet. Dus de lijst is; Motherboard - Asus Blitz Formula SE IP35 CPU - Intel Core2Quad Q6600 RAM - Corsair TwinX XMS2 Dominator PC8500 (1066MHz) Video-card - 728MB PCI-Express BFG GF 8800GTX Speakers - Logitech X540 5.1 Surround Speakers Hard-Disk - 2 * 500GB 7200rpm - Seagate SATA2 Power Supply - Enermax Galaxy 1000W Optische drive - Pioneer DVR-212 Black 18x Dual Layer UPS - 1400VA Centralion Blazer Line Interactive Windows - Microsoft Windows Vista Home Premium (OEM) Netwerk - Edimax 54G Wireless USB Adaptor Case - Thermaltake Kandalf Toetsenbord en muis - Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000 Ik ben niet zeker over de printer en monitor te kopen, maar alles wat ik weet is dat met betrekking tot de: Printer - Het moet alles-in-one (geen fax nodig), moet het netwerk ingeschakeld en kan worden gebruikt als de belangrijkste PC de printer is geïnstalleerd, is uitgeschakeld, zou een hoge resolutie afdrukken, komt ook met een LCD-scherm en een kaart-lezer. Monitor - Allereerst wil ik een grote monitor ofwel 19 "of 22" met een uitstekende beeldkwaliteit, en dat het frame zou zwart van kleur. Ook ik ben er niet zeker van of het installeren van een waterkoelingsysteem hem goed, want ik ben abit Skeptic over. Anders kan iemand alsjeblieft stel me een alternatief koelsysteem dat is heel goed en zou afkoelen het systeem goed. Ja, kan iemand me raden merken en modellen met betrekking tot de printer en monitor omdat ik niet weet wat het kiezen exaclty. Hoop dat er feedback, omdat ik echt nodig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat zijn je wensen te doen met die pc? want ze zijn zeer hoge specs.
| |||
| |||
| AAN slipend Ik heb het nodig voor autocad, snelle 3D, Corel, in principe te gebruiken voor Architectuur doeleinden en ook voor de rekeningen. Kunt u me pls suggereren een monitor en een printer zoals ik in de 1ste post. Tnx |
|
| |||
| |||
| Ook ik zou graag willen weten hoeveel een is bereid te betalen voor deze pc. Tot slot sta ik open voor nieuwe ideeën en veranderingen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice bouwen, hoeveel optredens RAM ga je in het? als programma's als autocad vereist heel wat Wat voor een monitor zou ik verder gaan met de Samsung 226BW zoals ik al heb gehoord, veel geweldige dingen over Voor het koelen als je een beginner bent toilet is een beetje ingewikkeld om te beginnen met, je kan als alternatief gebruik maken van een goede aftermarket HSF zoals de Zeis Ninja of ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro Hoop dat het helpt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hoi, wat betreft het RAM ik ga kopen 2GB en als voor het toezicht op de Samsung 226BW je vertelde me over lijkt te zijn heel goed, inderdaad is het goed voor mij. Ook over de koeling denk dat ik niet zal kiezen voor wc maar gebruik een alternatief. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb besloten over de monitor en printer. De Monitor is het een van de nieuwste Samsung 2232BW 22 "breed en met betrekking tot de printer zou ik gaan voor de Canon PIXMA MP600R, die alles heeft wat ik nodig heb. Over het geval is, is de Thermaltake Kandalf Silver met 25cm side fan, doet de zijkant ventilator maakt een differance? Ook een geval van volledige aluminium (zowel de buitenkant en het chassis) Maakt het differance met betrekking tot koeling. Hoop dat iemand kan helpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Marketing hype vernietiging van het materiaal dat wordt gebruikt in een geval maakt het geen verschil welke aan hoe efficiënt uw componenten zijn afgekoeld, omdat je geen gebruik maken van de zaak als een koelplaat. Het enige bedrijf dat momenteel als gevolg hiervan zijn Zalman met hun (zeer dure) TN reeks gevallen. Het gebruikte materiaal van invloed zijn op de kosten (staal is goedkoper dan alu), gewicht (staal is zwaarder dan alu dikte voor de dikte). Materiaaldikte kan ook van invloed zijn op de geluidsniveaus als het dunner het materiaal (ongeacht van welk materiaal) de meer huiveren kunt u uit de ventilatoren draaien. De kandalf is een fatsoenlijk, zij het midden-van-de-weg, zaak. De 25cm fan duwt koele lucht direct op eventuele expansie kaarten die u kan hebben (afbeeldingen, geluid, enz.). De grotere fan de betere eigenlijk als zij in staat zijn om de zelfde hoeveelheid lucht als kleinere fans (80, 92120 mm), maar op een lager toerental snelheden, het verminderen van het volume.
|
| |||
| |||
| @ Alex 10q voor uw antwoord, nog meer vragen. Ik ga tot het installeren van een Zalman CNPS9700-NT voor de CPU. Zal er een effect met betrekking tot de lucht circulatie? Ook zal de Zalman hit de zijde 25cm fan? |