![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg skal kjøpe et nytt spesialtilpassede PC med følgende spesifikasjoner men jeg vil gjerne ha noen tilbakemeldinger om dette slik at jeg ville vite om jeg kjøper de riktige tingene eller ikke. Så listen er; Hovedkort - Asus Blitz Formula SE iP35 CPU - Intel Core2Quad Q6600 RAM - Corsair TwinX XMS2 Dominator PC8500 (1066MHz) Video-kort - 728MB BFG PCI-Express GF 8800GTX Høyttalere - Logitech X540 5.1 kringlydhøyttalerne Harddiskversjonen - 2 * 500GB 7200RPM - Seagate SATA2 Strømforsyning - Enermax Galaxy 1000W Optiske stasjonen - Pioneer DVR-212 18x Black Dual Layer UPS - 1400VA Centralion Blazer Line Interactive Windows - Microsoft Windows Vista Home Premium (OEM) Nettverk - Edimax 54G Wireless USB Adapter Case - ThermalTake Kandalf Tastatur og mus - Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000 Jeg er ikke sikker på om skriveren og skjermen til å kjøpe, men alt det jeg vet er at med hensyn til: Skriver - Det bør være alt-i-ett (ingen fax nødvendig), bør nettverk aktivert og kan brukes når de største PC skriveren er installert på er slått av, vil ha en høy utskrift oppløsning, kommer også med en LCD-skjerm og en kort-leser. Monitor - Først av alt vil jeg gjerne en bred skjerm enten 19 "eller 22" med enestående bildekvalitet og at rammen vil være svart i fargen. Også er jeg ikke sikker på om du skal installere et vann kjølesystem til den også fordi jeg abit skeptisk om det. Ellers kan ta noen foreslår meg et alternativ kjølesystem som er veldig bra, og ville kjøle seg ned systemet bra. Så kunne noen foreslår meg merker og modeller med hensyn til skriveren og overvåke siden jeg ikke vet hva de velger exaclty. Håper det vil være tilbakemeldinger siden jeg virkelig trenger det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er det du ønsker å gjøre med at PC? fordi de er svært høye spesifikasjoner.
| |||
| |||
| TIL slipend Jeg trenger den for AutoCAD, rask 3D, Corel, innerst inne til å bruke det for Architecture, og også for kontoer. Kunne du pls foreslår meg en skjerm og skriver som jeg oppgitt i 1. post. Tnx |
|
| |||
| |||
| Også jeg vil gjerne vite hvor mye en er klar til å betale for denne PC. Endelig er jeg åpen for nye ideer og forandringer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice bygge hvor mange gigabyte RAM har du tenkt å ta i den? som programmer som AutoCAD krever ganske mye Som for en skjerm jeg ville gå med Samsung 226BW som jeg har hørt mange gode ting om det For kjøling om du er nybegynner WC er litt komplisert å begynne med, kan du alternativt bruke en god ettermarkedet HSF som Ljå Ninja eller ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro Hope som hjelper
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hei, når det gjelder RAM Jeg skal kjøpe 2GB, og som for overvåke Samsung 226BW du fortalte meg om synes å være ganske god, infact det er bra for meg. Også om kjøling tror at jeg ikke vil velge wc men bruke et alternativ. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har bestemt om skjerm og skriver. Skjermen vil være den siste Samsung en av 2232BW 22 "bred og med hensyn til skriver jeg skulle gå for Canon PIXMA MP600R som har alt jeg trenger. Om det er tilfellet, er det ThermalTake Kandalf Silver med 25cm side fan, gjør side fan gjør noe differance? Også å være et tilfelle av full aluminium (både utenfor og chassis) MSN differance med hensyn til kjøling. Håper noen kunne hjelpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Markedsføring sprøytenarkoman side materialet brukt i en sak gjør ingen forskjell overhodet for hvor effektivt dine komponenter er avkjølt fordi du ikke bruker saken som en heatsink. Det eneste selskapet som for tiden grunnet dette er Zalman med sine (svært dyrt) TN rekke tilfeller. Materialet som brukes vil påvirke kostnader (stål er billigere enn alu), vekt (stål er tyngre enn alu tykkelse på tykkelsen). Material tykkelse kan også innvirkning på lyden nivåer som tynnere materialet (uansett hvilket materiale) jo mer gysning kan du få fra case fans spinning. Den kandalf er en anstendig, selv midt-of-the-road, tilfelle. Den 25cm vifte presser kjølig luft direkte på noen utvidelseskort du kan ha (grafikk, lyd etc). Jo større fan de bedre faktisk som de er i stand til å flytte samme mengde luft som mindre tilhenger (80, 92120 mm), men til lavere rpm hastigheter redusere volumet.
|
| |||
| |||
| @ Alex 10q for svaret, har fortsatt noen flere spørsmål. Jeg skal installere en Zalman CNPS9700-NT for CPU. Vil det bli noen effekt med hensyn til luft sirkulasjon? Dessuten vil Zalman rammet 25cm side fan? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spec'ed opp et system, ønsker en bit av vårt | mctw | General Hardware Chat | 8 | 25 mai 2009 11:42 |
| Tilbakemeldinger | Mohit | Community News & Chat | 4 | 8 januar 2009 11:20 |
| Morsomste Ebay Feedback Ever! | jimmayor007 | Av Emne Diskusjon | 8 | 15 nov 2008 16:05 |
| Tilbakemelding | Shawn | Community News & Chat | 1 | 23 mars 2008 15:41 |
| Tilbakemeldingen ... | Kobolt | Community News & Chat | 2 | 17 mars 2007 19:44 |
| Thread Tools | |
| |