mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Har du brug for hjælp

Reply

Thread Tools
Old 12 December 2007, 10:10
Ny Medlem Gruppen

Default Har du brug for hjælp

Jeg har ae maskine t3612 en den kom med Vista installeret på den, en jeg for nylig tog den af en installeret Windows XP på den.
nu problemet er min pc ikke opfanger min arris cm550 modem.but wen jeg tilslutte mig fren motorola modem installere driveren det virker perfekt, jeg kan få på net.i brugt arris cd for at installere driveren, men intet sker . jeg forsøgt at bruge ethernet-kablet ikke en kendsgerning, hvis jeg bruger Ethernet-kablet fra Motorola modem jeg bruger nu, det gør ikke arbejde either.i er benytter et USB-kabel til at gøre det work.can nogle fortælle mig, hvad Problemet er, med min arris cm550 modem eller hvad skal jeg gøre for at installere det
Old 12 December 2007, 10:14
Medlem Gruppen

du kan altid prøve at bruge arbejdstid modem til at få nyere drivere fra webstedet for producenten,. dens en lille mulighed, men det kunne være uforenelig med XP, da du har en Vista bygget maskine. Endelig kan du prøve at gå ind i dit kontrolpanel, og i afsnittet System kigge efter Enhedshåndtering og se om du får en indberetning trekanten, skal du dobbeltklikke på noget med denne trekant, og lad XP gå browisng for sine egne chauffører.
Old 12 December 2007, 10:20
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Razer View Post
du kan altid prøve at bruge arbejdstid modem til at få nyere drivere fra webstedet for producenten,. dens en lille mulighed, men det kunne være uforenelig med XP, da du har en Vista bygget maskine. Endelig kan du prøve at gå ind i dit kontrolpanel, og i afsnittet System kigge efter Enhedshåndtering og se om du får en indberetning trekanten, skal du dobbeltklikke på noget med denne trekant, og lad XP gå browisng for sine egne chauffører.
Jeg tænkte det samme dette modem er muligvis ikke kompatible med xp.well det ser ud som jeg nødt til at få et nyt modem forårsage dette naboerne modem am using.
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.