vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tarvitsetko apua

Reply

Thread Tools
Old 12 joulukuu 2007, 10:10
Uusi Jäsen

Default Tarvitsetko apua

Olen ae kone t3612 IT tuli vista asennettu sen, i äskettäin otti sen pois asennettu Windows XP: n päälle se.
nyt ongelma on minun pc ei poimien minun arris cm550 modem.but wen i kytkeä minun fren motorola modeemi asentaa kuljettajan se toimii täysin voin saada annetun net.i käyttänyt arris cd asentaa kuljettajan mutta mitään ei tapahdu . i yritti käyttää ethernet-kaapeli mitään yksi itse asiassa, jos voin käyttää ethernet-kaapeli Motorola modeemi käytän nyt se doesnt työn either.i am USB-kaapelin avulla work.can noin kertoa, mitä ongelma on minun arris cm550 modeemi tai mitä minun tulee tehdä asentaa sen
Old 12 joulukuu 2007, 10:14
Jäsen

Default Tarvitsetko apua

voit aina kokeilla työpäivän modeemi saada uudempia ohjaimia, sivustossa, manfacturer. se on pieni mahdollisuus, mutta se voi olla ristiriidassa XP koska sinulla on Vista rakennettu kone. lopuksi yrittää mennä näkyviin ohjauspaneelisi ja järjestelmän osa etsiä laitteen hallinta ja jos saat varoituskynnyksen kolmio, kaksoisnapsauta mitään, että kolmio ja anna XP mennä browisng omaan kuljettajat.
Old 12 joulukuu 2007, 10:20
Uusi Jäsen

Default Tarvitsetko apua

Quote:
Originally Posted by Razer View Post
voit aina kokeilla työpäivän modeemi saada uudempia ohjaimia, sivustossa, manfacturer. se on pieni mahdollisuus, mutta se voi olla ristiriidassa XP koska sinulla on Vista rakennettu kone. lopuksi yrittää mennä näkyviin ohjauspaneelisi ja järjestelmän osa etsiä laitteen hallinta ja jos saat varoituskynnyksen kolmio, kaksoisnapsauta mitään, että kolmio ja anna XP mennä browisng omaan kuljettajat.
Ajattelin, että sama asia tämä modeemi ei ehkä ole yhteensopivia xp.well näyttää siltä, että olen menossa on saatava uusi modeemi aiheuttaa tämän naapureiden modeemi am käyttäen.
Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.