![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ae kone t3612 IT tuli vista asennettu sen, i äskettäin otti sen pois asennettu Windows XP: n päälle se. nyt ongelma on minun pc ei poimien minun arris cm550 modem.but wen i kytkeä minun fren motorola modeemi asentaa kuljettajan se toimii täysin voin saada annetun net.i käyttänyt arris cd asentaa kuljettajan mutta mitään ei tapahdu . i yritti käyttää ethernet-kaapeli mitään yksi itse asiassa, jos voin käyttää ethernet-kaapeli Motorola modeemi käytän nyt se doesnt työn either.i am USB-kaapelin avulla work.can noin kertoa, mitä ongelma on minun arris cm550 modeemi tai mitä minun tulee tehdä asentaa sen |
|
| |||
| |||
| voit aina kokeilla työpäivän modeemi saada uudempia ohjaimia, sivustossa, manfacturer. se on pieni mahdollisuus, mutta se voi olla ristiriidassa XP koska sinulla on Vista rakennettu kone. lopuksi yrittää mennä näkyviin ohjauspaneelisi ja järjestelmän osa etsiä laitteen hallinta ja jos saat varoituskynnyksen kolmio, kaksoisnapsauta mitään, että kolmio ja anna XP mennä browisng omaan kuljettajat. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|