![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb ae machine t3612 een kwam het met Vista is geïnstalleerd op een i onlangs heeft uit een installatie van Windows XP op is. nu het probleem is mijn pc is niet picking up my arris cm550 modem.but wen ik haak mijn fren motorola modem installeren de bestuurder het werkt perfect ik kan krijgen over de net.i gebruikt arris cd om de driver te installeren, maar er gebeurt niets . Ik heb geprobeerd om de ethernet kabel niets een feit als ik de ethernet kabel van de motorola modem ben using nu doesnt werk either.i ben met een USB-kabel om het work.can sommige mij vertellen wat de probleem is met mijn arris cm550 modem of wat moet ik doen om het te installeren |
|
| |||
| |||
| je kan altijd proberen met behulp van de werkgroep modem om nieuwere drivers van de site van de fabrikant. de mogelijkheid om een laag, maar het zou kunnen zijn onverenigbaar met XP omdat u beschikt over een ingebouwde Vista machine. Ten slotte proberen te gaan op uw bedieningspaneel en in het systeem sectie naar Apparaatbeheer en zien of je de signalering driehoek, dubbelklik er iets met die driehoek en laat XP gaan browisng voor eigen chauffeurs. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|