![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har ae maskin t3612 en den kom med Vista installert på den, en jeg nylig tok det av en installert Windows XP på den.
Nå problemet er min PC er ikke plukker opp min Arris cm550 modem.but wen jeg hekte meg fren motorola modemet installerer driveren fungerer det aldeles jeg kan komme på net.i brukte Arris cd for å installere driveren, men ingenting skjer . jeg forsøkt å bruke ethernet-kabelen ikke en faktisk om jeg bruker Ethernet-kabelen fra Motorola modemet er bruker nå det ikke arbeide either.i er ved hjelp av en USB-kabel for å gjøre det work.can noen fortelle meg hva Problemet er med meg Arris cm550 modem eller hva må jeg gjøre for å installere den |
|
|
|||
|
|||
|
kan du alltid prøve å bruke arbeidstiden modem for å få nyere drivere fra stedet av manfacturer. dens en lav mulighet, men det kan være uforenlig med XP siden du har en Vista innebygd maskin. endelig prøve å gå inn på kontrollpanelet og i systemet delen ser på enhetsbehandling og se om du får varsel trekant, dobbeltklikk på noe med at trekant og la XP gå browisng for egne drivere.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|