mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Har brug for hjælp til at købe den rigtige computer

Reply

Thread Tools
Old 25 December 2008, 14:43
Ny Medlem Gruppen

Default Har brug for hjælp til at købe den rigtige computer

I dont know wheter at gå med mere cache eller mere RAM. Her er de to im splittet mellem:
http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-35614

http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-35614
(Allerede ejer en skærm)
Ønsker at købe en computer i morgen (boksning dag) fra PC World eller Comet £ 400 er mit budget. Hvis du kunne anbefale visse forarbejdningsvirksomheder eller computer mærker det ville blive værdsat meget.
Old 25 December 2008, 15:25
Administrator Gruppen

Personligt er den første, Intel er en bedre chip og 2GB RAM er masser, kan du tilføje 2GB for næste intet sidstnævnte på, hvis du skal også.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 December 2008, 15:31
Ny Medlem Gruppen

yo tjek mit swapz iv fik en procceser her hvis nogen ønsker at swap
Citat:
<EDIT Link Removed> Anvend venligst CJ Brugt Marketplace forum til at købe, sælge eller handel på Computer Juice ..
Old 25 December 2008, 21:21
Donor-Gruppen

Ja, det Q6600 er en bedre chip i almindelighed og cache forskellen er helt meningsløs, når man ser på tværs af to forskellige producenter. Definitely første.

Bemærk dog at dette vil være ud for ubrugelige for gaming - video, audio, almindelige kontor opgaver er, hvad det er der at gøre.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 27 December 2008, 06:55
Medlem Gruppen

Intel hele vejen i det øjeblik, de Phenoms er temmelig dårlig. Jeg vil spørge, hvad RAM hastighed på Intel maskine det dog ikke sige .. hvis det er 667 derefter 4GB på 800 ville være bedre, hvis det er allerede 800 så du kun behøver at købe 2GB af 800 =)

Du må hellere få en dual core og spare en kile af kontanter til brug på et anstændigt grafikkort, hvis du har planer om at spille nyere spil, en 256MB en (formentlig ombord Også ikke sikker) plejer skåret meget i disse dage.
Old 28 December 2008, 08:37
Ny Medlem Gruppen

Tak for svarene. Dette er den ene jeg købte (I dont spille moderne spil jeg bruge PC for at hente og brænde dvd'er hovedsagelig)

http://www.pcworld.co.uk/martprd/product/seo/737738

Det er en anden end de to, jeg nævnte, men jeg tror, det er bedre end dem begge. (alt er køre virkelig hurtigt indtil videre)

Har jeg træffe det rigtige valg?
Old 28 December 2008, 08:40
Administrator Gruppen

Ser temmelig kraftige, men som det har en integreret GFX kortet i modsætning til en dedikeret GFX kortet vil det ikke være meget strisser når gaming.
Old 28 December 2008, 08:47
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Razer View Post
Intel hele vejen i det øjeblik, de Phenoms er temmelig dårlig. Jeg vil spørge, hvad RAM hastighed på Intel maskine det dog ikke sige .. hvis det er 667 derefter 4GB på 800 ville være bedre, hvis det er allerede 800 så du kun behøver at købe 2GB af 800 =)

Du må hellere få en dual core og spare en kile af kontanter til brug på et anstændigt grafikkort, hvis du har planer om at spille nyere spil, en 256MB en (formentlig ombord Også ikke sikker) plejer skåret meget i disse dage.
Den computer, jeg købte, er 4 GB DDR2 667 MHz hukommelse, selvom jeg fik at vide af en af de ansatte er det en meget tættere på 3 GB. Er det godt eller hvor let kan det max ud?
Old 28 december 2008, 08:52
Administrator Gruppen

Windows 32bit kan kun bruge 3.25GB uanset hvad, så du er på max medmindre du købe og installere Windows 64bit. Også RAM adgang tid hastighed forskellen mellem 667 MHz og 800 MHz er knap mærkbar.

Ligesom jeg og andre har sagt pc'en er hurtigt, meget hurtigt og behøver ikke andet end en ordentlig grafikkort, hvis du har til hensigt at spille de nyeste spil.
Old 28 December 2008, 09:03
Ny Medlem Gruppen

OK Tak makker.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
At købe en computer, har brug for hjælp. Decai General Hardware Chat 22 4 januar 2009 20:39
Jeg køber en ny computer Mason151 General Hardware Chat 1 7 november 2007 17:10
Købe en ny computer ... gbasterfield General Hardware Chat 16 8 oktober 2007 10:48
Køber en ny computer xandeebee General Hardware Chat 2 7. sep 2007 07:57
Købe en ny computer! Please help. Kenjii General Hardware Chat 26 24 august 2007 13:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.