![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I dont know wheter te gaan met meer cache of meer RAM-geheugen. Hier zijn de twee im verscheurd tussen: http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-35614 http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-35614 (Al een monitor) Kijkend naar de aanschaf van een computer morgen (Tweede Kerstdag) van PC World of Comet £ 400 is mijn budget. Als u kan aanbevelen bepaalde processoren of computer merken zou het zeer op prijs gesteld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Persoonlijk de eerste, Intel is de betere chip en 2 GB RAM is genoeg, kunt u 2GB voor een habbekrats laatste op als u ook.
| |||
| |||
| yo check out my swapz iv kreeg een procceser hier als iemand wil ruilen Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, de Q6600 is een betere chip in het algemeen en de cache verschil is volkomen zinloos als we kijken over twee verschillende fabrikanten. Zeker de eerste. Merk op dat dit zal worden naast nutteloos voor gaming - video, audio, algemene kantoor taken is wat het is gemaakt om te doen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Intel helemaal op het moment, zijn de Phenom mooie armen. Ik zou vragen wat RAM-snelheid is op de Intel machine al, is het niet zeggen .. als het 667's dan 4Gb van 800 zou beter zijn, als het al 800 dan hoef je alleen 2Gb van 800 kopen =) Je zou beter af om een dual core en het opslaan van een wig liquide middelen te gebruiken op een fatsoenlijke grafische kaart als u van plan om recente games, een 256MB spelen een (waarschijnlijk aan boord ook niet zeker) gewoon knippen veel deze dagen. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de antwoorden. Dit is degene die ik kocht (I dont moderne games speel ik gebruik pct voor het downloaden en branden van dvd's vooral) http://www.pcworld.co.uk/martprd/product/seo/737738 Het is een andere dan de twee die ik noemde, maar ik denk dat het beter is dan hen beiden. (alles is runnin echt snel tot nu toe) Heb ik de juiste keuze? |
|
| |||
| |||
| Ziet er behoorlijk krachtig, maar aangezien het een geïntegreerde GFX kaart, in tegenstelling tot een dedicated GFX kaart zal het niet veel smeris als gaming. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Windows 32bit kan alleen gebruik maken van 3.25GB niet uit wat, dus u bent op het Max tenzij je kopen en installeren van Windows 64bit. Ook het RAM toegangstijd snelheidsverschil tussen 667Mhz en 800Mhz is nauwelijks merkbaar. Zoals ik en anderen hebben gezegd de PC is snel, erg snel en heeft geen behoefte aan iets anders dan een goede grafische kaart als je van plan om de nieuwste games te spelen. |
|
| |||
| |||
| OK Thanks mate. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het kopen van een computer, wat hulp nodig. | Decai | Algemeen Hardware Chat | 22 | De 4 januari 2009 20:39 |
| Ik ben het kopen van een nieuwe computer | Mason151 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 7 nov 2007 17:10 |
| Het kopen van een nieuwe computer ... | gbasterfield | Algemeen Hardware Chat | 16 | 8 okt 2007 10:48 |
| Het kopen van een nieuwe computer | xandeebee | Algemeen Hardware Chat | 2 | 7e sep 2007 07:57 |
| Het kopen van een nieuwe computer! Please help. | Kenjii | Algemeen Hardware Chat | 26 | 24 aug 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |