![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg dont vite wheter å gå med mer cache eller mer RAM. Her er de to im revet mellom: http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-35614 http://www.pcworld.co.uk/martprd/sto...ory_oid=-35614 (Allerede eier en skjerm) Ønsker du å kjøpe en datamaskin morgen (Boxing Day) fra PC World eller Comet £ 400 er mitt budsjett. Hvis du kunne anbefale visse prosessorer eller datamaskinen merker det ville være verdsatt så mye. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv den første, er Intel den bedre chip og 2 GB RAM er nok, kan du legge til 2 GB for nesten ingenting sistnevnte på hvis du må også.
| |||
| |||
| yo sjekk ut min swapz iv fikk en procceser her hvis noen ønsker å bytte Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, er Q6600 en bedre chip generelt og hurtigbufferen forskjellen er helt meningsløst når man ser på to ulike produsenter. Definitivt det første. Vær klar over at dette vil være ved siden ubrukelig for spill - video, lyd, generelle kontoroppgaver er det det laget å gjøre.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Intel helt i øyeblikket, det Phenoms er ganske dårlig. Jeg vil spørre hva RAM hastighet på Intel-maskin selv, betyr ikke det si .. hvis det er 667 da 4Gb 800 ville være bedre, hvis det allerede er 800 da trenger du bare å kjøpe 2 GB 800 =) Du ville være bedre å få en dual core og lagre en kile penger å bruke på et anstendig grafikkort dersom du planlegger å spille de siste kampene, en 256Mb en (sannsynligvis ombord også, ikke sikker) wont kuttet mye i disse dager. |
|
| |||
| |||
| Takk for svar. Dette er den jeg kjøpte (jeg dont spille moderne spill jeg bruke PC for nedlasting og brenning av DVDer i hovedsak) http://www.pcworld.co.uk/martprd/product/seo/737738 Det er en annen enn de to jeg nevnte, men jeg tror det er bedre enn dem begge. (alt er runnin virkelig rask så langt) Har jeg gjøre det riktige valget? |
|
| |||
| |||
| Ser ganske kraftig, men som det har et integrert GFX kort i motsetning til en dedikert GFX kortet vil det ikke være mye cop ved spilling. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Windows 32bit kan bare bruke 3.25GB uansett, så du er på maks med mindre du kjøper og installerer Windows 64bit. Også RAM access time hastighetsforskjellen mellom 667 MHz og 800 MHz er knapt merkbart. Som jeg og andre har sagt at PCen er rask, veldig rask og trenger ikke noe annet enn et skikkelig grafikkort hvis du har tenkt å spille de nyeste spillene. |
|
| |||
| |||
| OK Takk kompis. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kjøpe en datamaskin, trenger litt hjelp. | Decai | General Hardware Chat | 22 | 4 januar 2009 20:39 |
| Jeg kjøper en ny datamaskin | Mason151 | General Hardware Chat | 1 | 7 november 2007 17:10 |
| Kjøper en ny datamaskin ... | gbasterfield | General Hardware Chat | 16 | 8 oktober 2007 10:48 |
| Kjøper en ny datamaskin | xandeebee | General Hardware Chat | 2 | 7nde sep 2007 07:57 |
| Kjøper en ny datamaskin! Please help. | Kenjii | General Hardware Chat | 26 | 24 august 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |