![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey im ongelma i dont tiedä, mitä virtaliitin käyttää oman prosessorin se on PSU käsikirja, että sillä on 4 +4 virtaliitin mutta voidaan jakaa voin käyttää kaikkia 8 tai vain 4 varten q6600?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun tarvitset vain yhden 4-pin, jos ei overclocking Cewy. Mutta olin käyttää molempia kuitenkin vain vakautta, koska suorittimen voidaan työntökytkyettä tietyissä app. ja emme nyt miten vakaa teidän PSU on. Turvallisuus ennen kaikkea!
|
| |||
| |||
| ok niin voin käyttää molempia, ja se tapana tehdä mitään haittaa? kool i juuri kiinnitetty ylä johtaa ja nyt minun täytyy liittää .... kaikki muut. nyt Mitä minun on minun gfx? 6 tai 8 se on 8800 Ultra |
|
| |||
| |||
| Ultra on oltava 2 6-pin pci-e teho liittimet jos muistan oikein. Ja kyllä, sinun tulee molempia.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ei, se ei haittaa. Jännite on säännelty. Again, I'd recommend yhdistää molemmat.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Infact että PSU tuli kuvankäsittelyohjelmaan johtaa jo kytkettynä, mutta yhden yhteydessä on 6 ja 2-nastainen ja kortin on 2 6 nastat Tarvitseeko minun ottaa esiin 6 +2-liitin ja kiinnitä 2 6 nastat? |
|
| |||
| |||
| Tarkista PSU ohjeet 2 6-pin pci-e 12volt raiteiltaan. Yhdistä nämä kaksi johtaa kortin. The 6-pistokkeita ovat aa yksi tyyppi ja vain sovitettava näytönohjain joten todellakaan voi mennä pieleen. Visuaalisesti vahvistaa kortti ei ole 2 6-pin 12volt satamissa ensimmäinen vaikka olen jälleen kerran, ei ole 100% varma.
|
| |||
| |||
| kyllä siinä on 2 kuusi pin liittimet ja i on yksi 6pin peräisin moduulin kanssa 2 pin riippuvalaisimet on sivusta ole kytketty ja toinen i kytketty punainen 6 pin-porttiin, joka on PSU, käsikirja sanoo, että vain PCIe eikä oheislaitteita niin mielestäni im ok |
|
| |||
| |||
| ok niin nyt se on asennettu Näen vähän otsa n 3-nastainen liitin yhdessä näytönohjain kaapelin käsikirjassa sanotaan sen varten rpm tuulettimen havaitseminen mutta i cant kertoa väri |
|
| |||
| |||
| hmmm, audiokaapeli tapana tavoittaa korttipaikkaan emolevyn alareunassa? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Canon MP160 ..... Ohje tarvitaan ASAP | adam2 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 8. Jan 2008 19:09 |
| Tarve päättää ... Vastaus tarvitaan ASAP | Cew27 | Rautatavaran Chat | 15 | 8. marraskuu 2007 14:28 |
| Apua tarvitaan ASAP | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22. lokakuu 2007 14:46 |
| Sloooow internet vastaa asap | Cew27 | General Software Chat | 11 | 1. lokakuu 2007 09:45 |
| Uusi rakentaa apua tarvitaan | Ken.p | Rautatavaran Chat | 3 | 20th Aug 2007 04:24 |
| Thread Tools | |
| |