mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP

Reply

Thread Tools
Old 9 maart 2008, 02:24
Donor Groep

Default Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP

hey im met een probleem i dont know what power-connector te gebruiken voor mijn processor staat in de handleiding PSU dat het een 4 +4 stroomconnector, maar kan worden gesplitst gebruik ik alle 8 of 4 voor de q6600?

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 9 maart 2008, 02:32
Donor Groep

Default Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP

U hoeft alleen maar een 4-pins indien niet overklokken Cewy.

Maar ik wil toch gewoon gebruiken zowel voor de stabiliteit omdat je cpu kan worden geduwd in bepaalde app's en we doen nu niet hoe stabiel je PSU is.

Veiligheid voorop!

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 9 maart 2008, 02:37
Donor Groep

ok dus ik kan gebruiken en het gewoon doen eventuele schade? Kool i just bijgevoegd de header leidt, en nu ik moet hechten .... alle anderen.
nu wat heb ik nodig voor mijn gfx? 6 of 8 zijn een 8800 ultra
Old 9 maart 2008, 02:40
Donor Groep

De Ultra moeten 2 6-pins PCI-E stroomconnectors als ik me goed herinner.

En ja, moet je beide.

-Kanoakavirus
Old 9 maart 2008, 02:42
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cew27 View Post
ok dus ik kan gebruiken en het gewoon doen eventuele schade?
Nee, het zal ook geen kwaad. De spanning is geregeld. Nogmaals, ik beveel het verbinden van beide.

-Kanoakavirus
Old 9 maart 2008, 02:42
Donor Groep

metterdaad de PSU kwam met een grafische leiden al aangesloten, maar de verbinding is een 6 en een 2 pins en de kaart heeft 2 6 pins heb ik nodig om het 6 +2 connector en voeg 2 6 pins?
Old 9 maart 2008, 02:45
Donor Groep

Controleer uw PSU instructies voor de 2-6-pins PCI-E 12Volt rails.

Sluit deze twee leidt tot de kaart. De 6-pins stekkers zijn van AA enkele soort en past alleen een grafische kaart, zodat je echt niet mis gaan.

Visueel te bevestigen dat de kaart heeft 2 6-pins 12Volt havens eerste maar zoals ik ben, nogmaals, niet 100% zeker.

-Kanoakavirus
Old 9 maart 2008, 02:49
Donor Groep

ja het heeft wel 2 zes-pins aansluitingen en ik heb een 6pin vanuit de module met de 2 pins opknoping aan de zijkant niet aangesloten en een andere i aangesloten op de rode 6-pins poort op de PSU, de handleiding zegt dat er alleen voor PCIe en niet randapparatuur, dus ik denk im ok
Old 9 maart 2008, 02:52
Donor Groep

ok dus nu zijn geïnstalleerd, zie ik een beetje wenkbrauw
n 3-pins connector, samen met de grafische kaart kabel in de handleiding staat zijn voor rpm fan opsporing but i cant vertellen de kleur
Old 9 maart 2008, 03:00
Donor Groep

hmmm, de audiokabel wont bereiken de sleuf op het moederbord op de bodem?

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Canon MP160 ..... Hulp nodig ASAP adam2 Digital Imaging & Printers 2 8 Jan 2008 19:09
Noodzaak om te kiezen ... antwoord nodig asap Cew27 Algemeen Hardware Chat 15 8 Nov 2007 14:28
Hulp nodig asap tufc2000 Drives & Removable Media 4 22 okt 2007 14:46
Sloooow internet kunt u reageren asap Cew27 Algemene programmatuurnoot Chat 11 1st Oct 2007 09:45
Een nieuw te bouwen hulp nodig Ken.p Algemeen Hardware Chat 3 20 aug 2007 04:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.