![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei im har et problem jeg dont vite hva strømkontakten til bruk for min prosessor står i PSU manuell at den har en 4 +4 strømkontakten men kan splitte bruker jeg alle 8 eller 4 for q6600?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger bare en 4-pinners dersom ikke overclocking Cewy. Men jeg vil bruke begge likevel ganske enkelt for stabilitet fordi CPU kan bli skjøvet i visse app og vi ikke nå hvor stabilt din PSU er. Sikkerhet først!
|
| |||
| |||
| ok, så jeg kan bruke begge deler, og det wont gjøre noen skade? Kool Jeg festet toppteksten leder og nå er jeg for å feste .... alle de andre. Hva trenger jeg for min gfx? 6 eller 8 dens en 8800 ultra |
|
| |||
| |||
| Ultra bør ha 2 6-pin PCI-E strøm kontakter hvis jeg husker riktig. Og ja, må begge.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Nei, det vil ikke gjøre noe skade. Spenningsvelgeren er regulert. Igjen, anbefaler jeg at du kobler begge.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| infact at PSU kom med en grafikk bly allerede koblet men en tilkoblet har 6 og en 2 pin og kortet har 2 6 pins trenger jeg å ta ut 6 +2 kontakten og legge 2 6 pinner? |
|
| |||
| |||
| Kontroller PSU instruksjoner for 2 6-pin PCI-E 12volt skinner. Koble disse to fører til kortet. The 6-pin støpsler er aa én type, og vil bare passer inn i et grafikkort slik at du virkelig kan ikke gå galt. Visuelt bekrefte kortet har 2 6-pin 12volt portene første skjønt som jeg er, igjen, ikke 100% sikker.
|
| |||
| |||
| ja det har 2 seks pin connectors og jeg har en 6pin kommer fra modul med 2 pin hengende på siden ikke er koblet til og en annen i plugges i den røde 6 pin port på PSU, manualen sier det bare for PCIe og ikke periferiutstyr Så jeg tror im ok |
|
| |||
| |||
| ok så nå sin installerte jeg se litt brow n 3 pin kontakt med grafikkortet kabelen i manualen står det at det for rpm fan gjenkjenningsverktøy men jeg skrånende fortelle fargen |
|
| |||
| |||
| hmmm, lydkabelen wont nå sporet på hovedkortet på bunnen? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Canon MP160 ..... Hjelp trengs ASAP | adam2 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 8 januar 2008 19:09 |
| Må bestemme ... Svaret trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 nov 2007 14:28 |
| Hjelp trengs ASAP | tufc2000 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Sloooow internett kan du svare ASAP | Cew27 | General Software Chat | 11 | 1 oktober 2007 09:45 |
| Nybygg hjelp trengs | Ken.p | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2007 04:24 |
| Thread Tools | |
| |