mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2007, 03:37
Ny Medlem Gruppen

nogen fortælle mig, hvis det er en god forretning, og hvis det vil køre nogen spil i øjeblikket.

~
Intel 2 Core 805 Processor
1024MB DDRII 667
200GB Samsung Hard Disk
EQS Core 2 Duo Deluxe Motherboard
NEC DVD ReWriter ND5170A 18x Dual Layer og Dual Format
ASUS Hybrid Digital & Analog TV Tuner med medier, software og fjernbetjening
CyberLink PowerCinema Media Center-pakke
128MB ATI X300 SMA Grafik
56,6 v92 Modem
8 Channel Sound (7.1 Surround Sound)
8x USB2 porte
10/100 Ethernet LAN Adapter
Mini Tower Æske
19 "widescreen High Definition TFT skærm 5ms - Ultra Fast & Elegant skærm
Logitech Wireless Multimedia Keyboard
Logitech Wireless Optical Mouse
Logitech 2,1 Højttalersystem med subwoofer
AHEAD Nero CD & DVD Writing Software
Windows XP Home SP2

for
£ 450
Old 22 juli 2007, 04:03
Donor-Gruppen

HI Rundown.

Det er ikke en dårlig aftale for de penge, men jeg vil ikke overveje at spille på det.

Grafikkortet er ca det værste model, du kan få, det er ikke engang en egentlig dedikeret kort, når det stjæler system ram også.

CPU'en er en Pentium D 805, en elendig chip til gaming at være fair, men pænt overclockable hvis thats dine ting.

Bottom line: Hvis du vil have systemet til gaming så absolut gå andre steder.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 22 juli 2007, 08:39
Ny Medlem Gruppen

hvis jeg skulle få den og opgraderet grafikkort til en meget meget bedre, tror du det vil spille spil og

Jeg ønsker blot at få en pc, der kommer til at spille de fleste spil ud i dag, og måske til at være i stand til at gøre Crysis, når det kommer ud på lave indstillinger
Old 22 juli 2007, 08:42
Administrator Gruppen

Hvor er det pc fra nedslidt?

Et selskab, eller bygger du det?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 juli 2007, 10:32
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af RUNDOWN666 View Post
hvis jeg skulle få den og opgraderet grafikkort til en meget meget bedre, tror du det vil spille spil og

Jeg ønsker blot at få en pc, der kommer til at spille de fleste spil ud i dag, og måske til at være i stand til at gøre Crysis, når det kommer ud på lave indstillinger
Desværre Rundown Crysis er et DX10 spil, du skal have Vista som OS

Dette så betyder, at du har brug for et minimum 2GB RAM for en spilleautomat som Vista er ressourcekrævende sulten, meget mere end XP.

Du får også brug for et DX10 stand kort, og alt tegner et meget godt at dømme ud fra hvad jeg har læst om Crysis 'krav.

Oven i at din CPU ikke vil hjælpe meget, og kan faktisk få nogle flaskehalsproblemer, selv om jeg tror du slippe afsted med det ved en beslutning af din skærm.

For at være ærlig, jeg tror du har brug for at re-spec hele bygge, hvis du ønsker at spille Crysis på ethvert anstændigt framerate eller detalje indstillinger.

På kortet selv om jeg tror du skal sigte på noget af 320MB 8800GTS sorten at være ærlig.

Beklager at sætte en nedtur på det, men jeg er nødt til at give dig mit ærlige svar, som jeg vil nødig sige det er alle gode, og du blive meget skuffet komme spille spillet for første gang.

-Kanoakavirus
Old 22 juli 2007, 22:39
Ny Medlem Gruppen

Intet problem Alex im ikke alt for god til den hardware siden af computere, så det rart at vide, folk er villige til at hjælpe og ikke bare at fortælle mig at købe nogle stykke lort tak

og til dave hybride sin fra et selskab, hvis du er interesseret
Old 22 juli 2007, 22:41
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Desværre Rundown Crysis er et DX10 spil, du skal have Vista som OS

Dette så betyder, at du har brug for et minimum 2GB RAM for en spilleautomat som Vista er ressourcekrævende sulten, meget mere end XP.

Du får også brug for et DX10 stand kort, og alt tegner et meget godt at dømme ud fra hvad jeg har læst om Crysis 'krav.

Oven i at din CPU ikke vil hjælpe meget, og kan faktisk få nogle flaskehalsproblemer, selv om jeg tror du slippe afsted med det ved en beslutning af din skærm.

For at være ærlig, jeg tror du har brug for at re-spec hele bygge, hvis du ønsker at spille Crysis på ethvert anstændigt framerate eller detalje indstillinger.

På kortet selv om jeg tror du skal sigte på noget af 320MB 8800GTS sorten at være ærlig.

Beklager at sætte en nedtur på det, men jeg er nødt til at give dig mit ærlige svar, som jeg vil nødig sige det er alle gode, og du blive meget skuffet komme spille spillet for første gang.

Så hvis jeg opdateret den ram som jeg havde planer om at gøre coz jeg få det billigt anyways.
og opdateret processor og grafikkort, det ville være en temmelig pæn maskine, eller er det ikke possbile coz jeg var mest interesseret i at få alt andet med det temmelig billigt samt coz jeg kan opgradere til 22 "skærm samt for bout ekstra £ 40
Old 23 juli 2007, 01:32
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af RUNDOWN666 View Post

og til dave hybride sin fra et selskab, hvis du er interesseret

450 £ er ikke dårligt fra en virksomhed overvejer at der er en TFT derinde.

Jeg kan gætte det er Dell?

Men du vil stadig være bedre at gå til reel Core 2 Duo og en anstændig GFX kort.

Hvad prisen er, de gør Core 2 Duo maskiner til?
Old 5 august 2007, 02:54
gkr
Medlem Gruppen

Når du ønsker en TFT-skærm og en Core 2 Duo processor omkostningerne vil stige. den pris, du har nævnt, kan ikke være nok. Men dens værd at tage denne konfiguration.
Old 8 August 2007, 06:16
Bandlyst Gruppen

Jeg tror, det meget i forhold til prisen, og jeg må sige, at du bør gå videre med denne her! Alt hvad du har lyst til det helt almindelige, kan du opgradere det ved at bruge en smule penge på det, men jeg tror det en gang i livet tilbud .......
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.