![]() |
|
|
|||
|
|||
|
nogen fortælle mig, hvis det er en god forretning, og hvis det vil køre nogen spil i øjeblikket.
~ Intel 2 Core 805 Processor 1024MB DDRII 667 200GB Samsung Hard Disk EQS Core 2 Duo Deluxe Motherboard NEC DVD ReWriter ND5170A 18x Dual Layer og Dual Format ASUS Hybrid Digital & Analog TV Tuner med medier, software og fjernbetjening CyberLink PowerCinema Media Center-pakke 128MB ATI X300 SMA Grafik 56,6 v92 Modem 8 Channel Sound (7.1 Surround Sound) 8x USB2 porte 10/100 Ethernet LAN Adapter Mini Tower Æske 19 "widescreen High Definition TFT skærm 5ms - Ultra Fast & Elegant skærm Logitech Wireless Multimedia Keyboard Logitech Wireless Optical Mouse Logitech 2,1 Højttalersystem med subwoofer AHEAD Nero CD & DVD Writing Software Windows XP Home SP2 for £ 450 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
HI Rundown.
Det er ikke en dårlig aftale for de penge, men jeg vil ikke overveje at spille på det. Grafikkortet er ca det værste model, du kan få, det er ikke engang en egentlig dedikeret kort, når det stjæler system ram også. CPU'en er en Pentium D 805, en elendig chip til gaming at være fair, men pænt overclockable hvis thats dine ting. Bottom line: Hvis du vil have systemet til gaming så absolut gå andre steder.
|
|
|
|||
|
|||
|
hvis jeg skulle få den og opgraderet grafikkort til en meget meget bedre, tror du det vil spille spil og
Jeg ønsker blot at få en pc, der kommer til at spille de fleste spil ud i dag, og måske til at være i stand til at gøre Crysis, når det kommer ud på lave indstillinger |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvor er det pc fra nedslidt?
|
|||
|
|||
|
Citat:
Dette så betyder, at du har brug for et minimum 2GB RAM for en spilleautomat som Vista er ressourcekrævende sulten, meget mere end XP. Du får også brug for et DX10 stand kort, og alt tegner et meget godt at dømme ud fra hvad jeg har læst om Crysis 'krav. Oven i at din CPU ikke vil hjælpe meget, og kan faktisk få nogle flaskehalsproblemer, selv om jeg tror du slippe afsted med det ved en beslutning af din skærm. For at være ærlig, jeg tror du har brug for at re-spec hele bygge, hvis du ønsker at spille Crysis på ethvert anstændigt framerate eller detalje indstillinger. På kortet selv om jeg tror du skal sigte på noget af 320MB 8800GTS sorten at være ærlig. Beklager at sætte en nedtur på det, men jeg er nødt til at give dig mit ærlige svar, som jeg vil nødig sige det er alle gode, og du blive meget skuffet komme spille spillet for første gang.
|
|||
|
|||
|
Intet problem Alex im ikke alt for god til den hardware siden af computere, så det rart at vide, folk er villige til at hjælpe og ikke bare at fortælle mig at købe nogle stykke lort tak
og til dave hybride sin fra et selskab, hvis du er interesseret |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Så hvis jeg opdateret den ram som jeg havde planer om at gøre coz jeg få det billigt anyways. og opdateret processor og grafikkort, det ville være en temmelig pæn maskine, eller er det ikke possbile coz jeg var mest interesseret i at få alt andet med det temmelig billigt samt coz jeg kan opgradere til 22 "skærm samt for bout ekstra £ 40 |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
450 £ er ikke dårligt fra en virksomhed overvejer at der er en TFT derinde. Jeg kan gætte det er Dell? Men du vil stadig være bedre at gå til reel Core 2 Duo og en anstændig GFX kort. Hvad prisen er, de gør Core 2 Duo maskiner til? |
|
|
|||
|
|||
|
Når du ønsker en TFT-skærm og en Core 2 Duo processor omkostningerne vil stige. den pris, du har nævnt, kan ikke være nok. Men dens værd at tage denne konfiguration.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror, det meget i forhold til prisen, og jeg må sige, at du bør gå videre med denne her! Alt hvad du har lyst til det helt almindelige, kan du opgradere det ved at bruge en smule penge på det, men jeg tror det en gang i livet tilbud .......
|