vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tarvitsetko neuvoja

Reply

Thread Tools
Old 22 heinäkuu 2007, 03:37
Uusi Jäsen

Default Tarvitsetko neuvoja

joku kertoa minulle, jos tämä on paljon, ja jos se jatkuu pelejä tällä hetkellä.

~
Intel 2 Core 805-prosessori
1024MB DDRII 667
200GB Samsung Hard Disk
EQS Core 2 Duo Deluxe emolevy
Päästörajoja DVD ReWriter ND5170A 18x Dual Layer ja Dual Format
ASUS Hybrid Digitaaliset ja analogiset TV-viritin mediasuhteista ohjelmisto ja kaukosäädin
Cyberlink PowerCinema Media Center Package
128Mt ATI X300 SMA Graphics
56.6 v92 Modeemi
8-kanavainen ääni (7.1 Surround Sound)
8x USB2 Satamat
10/100 Ethernet LAN Sovittimella
Minitorni Kotelo
19 "widescreen High Definition TFT-näyttö 5MS - Erittäin nopea ja tyylikäs Screen
Logitech Wireless Multimedia Keyboard
Logitech Wireless Optical Mouse
Logitech 2.1 Kaiutinjärjestelmä, jossa subwoofer
Ahead Nero CD - DVD Kirjoittaminen Software
Windows XP Home SP2

varten
£ 450
Old 22 heinäkuu 2007, 04:03
Rahoittajien ryhmän

HI Pako viidakkoon.

Se ei ole huono sopimus rahaa, mutta minun ei pitäisi harkita pelaamista sitä.

Näytönohjain on noin pahin mallin voit saada, se ei ole edes totta oma kortti, koska se varastaa järjestelmän RAM-muistia samoin.

Suoritin on Pentium D 805, surkea siru pelaamiseen on oikeudenmukainen, mutta hienosti overclockable jos thats sinun juttusi.

Bottom line: Jos haluat järjestelmän peli sitten ehdottomasti mennä muualle.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 22 heinäkuu 2007, 08:39
Uusi Jäsen

jos olin saada sen ja päivittänyt näytönohjaimen yhtä paljon parempi mielestänne olisi pelata pelejä ja

Haluan vain saada tietokoneeseen, joka toistaa useimmat pelit pois nykyään, ja ehkä voisi tehdä Crysis, kun se tulee ulos pieni asetukset
Old 22 heinäkuu 2007, 08:42
Administrator Group

Jos on, että PC pilaantunut?

Yrityksen tai olet rakentaa sitä?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 heinäkuu 2007, 10:32
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by RUNDOWN666 View Post
jos olin saada sen ja päivittänyt näytönohjaimen yhtä paljon parempi mielestänne olisi pelata pelejä ja

Haluan vain saada tietokoneeseen, joka toistaa useimmat pelit pois nykyään, ja ehkä voisi tehdä Crysis, kun se tulee ulos pieni asetukset
Valitettavasti Pako viidakkoon Crysis on DX10 peli sinun on Vistan käyttöjärjestelmän

Tämä sitten tarkoittaa, että sinulla on vähintään 2GB muistia pelaamiseen koneen Vista on tehosyöppö, paljon enemmän kuin XP.

Tarvitset myös DX10 pystyy kortin, ja kaikesta päätellen erittäin hyvä päätellen, mitä olen lukenut Crysis vaatimukset.

Päälle, että suoritin ei auta paljon, ja voi jopa aiheuttaa pullonkauloja, vaikka epäilen saat pois sen kanssa päätöslauselman näytön.

Suoraan sanottuna, mielestäni sinun uudelleen spec koko rakentaa, jos haluat pelata Crysis milloin tahansa kunnon Framerate tai yksityiskohtia asetuksia.

Jotta kortti vaikka mielestäni sinun täytyy olla tavoitteena on jotain 320MB 8800GTS lajikkeen rehellisiä.

Anteeksi laittaa Downer sitä, mutta olen pakko kertoa oman rehellisen vastauksen kuin minä vihaan sanoa, että kaikki on hyvin ja voit olla erittäin pettynyt tulla pelaa peliä ensimmäistä kertaa.

-Kanoakavirus
Old 22 heinäkuu 2007, 22:39
Uusi Jäsen

Ei hätää Alex im ole kovin hyvä laitteisto puolella Computing niin se mukava tietää, ihmiset ovat valmiita auttamaan, ja ei vain tule kertomaan minulle ostamaan palan crap kiitos

ja Dave hybridi sen peräisin yhtiön, jos asianomainen
Old 22 heinäkuu 2007, 22:41
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Valitettavasti Pako viidakkoon Crysis on DX10 peli sinun on Vistan käyttöjärjestelmän

Tämä sitten tarkoittaa, että sinulla on vähintään 2GB muistia pelaamiseen koneen Vista on tehosyöppö, paljon enemmän kuin XP.

Tarvitset myös DX10 pystyy kortin, ja kaikesta päätellen erittäin hyvä päätellen, mitä olen lukenut Crysis vaatimukset.

Päälle, että suoritin ei auta paljon, ja voi jopa aiheuttaa pullonkauloja, vaikka epäilen saat pois sen kanssa päätöslauselman näytön.

Suoraan sanottuna, mielestäni sinun uudelleen spec koko rakentaa, jos haluat pelata Crysis milloin tahansa kunnon Framerate tai yksityiskohtia asetuksia.

Jotta kortti vaikka mielestäni sinun täytyy olla tavoitteena on jotain 320MB 8800GTS lajikkeen rehellisiä.

Anteeksi laittaa Downer sitä, mutta olen pakko kertoa oman rehellisen vastauksen kuin minä vihaan sanoa, että kaikki on hyvin ja voit olla erittäin pettynyt tulla pelaa peliä ensimmäistä kertaa.

Joten jos Päivitetty pässi jota olin suunnittelun yhteydessä coz saan sen halvalla anyways.
ja päivittää prosessorin ja näytönohjaimen olisi aika siisti kone tai sitä ei ole possbile coz olin lähinnä kiinnostunut kaikesta muusta siihen melko halpoja ja coz voin päivittää 22 "näyttö sekä varten ottelu extra £ 40
Old 23 heinäkuu 2007, 01:32
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by RUNDOWN666 View Post

ja Dave hybridi sen peräisin yhtiön, jos asianomainen

£ 450 ei ole huono alkaen yhtiö harkitsee on TFT siellä.

En vierasta se Dell?

Mutta haluat silti parempi menee todella Core 2 Duo ja ihmisarvoisen GFX-kortti.

Mihin hintaan he tekevät Core 2 Duo-koneisiin?
Old 5 elokuu 2007, 02:54
gkr
Jäsen

Kun haluat TFT ja Core 2 Duo-prosessorin hinta nousee. hinta olette maininnut ei ehkä riitä. Mutta se kannattaa ottaa tässä kokoonpanossa.
Old 8 elokuu 2007, 06:16
Banned ryhmän

Mielestäni se paljon mukaan hinta ja täytyy sanoa, että sinun pitäisi mennä eteenpäin tämä! Jotain tuntuu se aivan tavallinen, voit päivittää sen menot vähän rahaa on, mutta mielestäni sen ainutkertainen tarjous .......
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsetko apua ja neuvonta dfresh27 Rautatavaran Chat 2 27. Joulukuu 2008 05:49
Tarvitsetko neuvoja Mikä Web Cam saada CompMadness84 Digital Imaging & Tulostimet 3 12. toukokuuta 2008 16:02
Etsitkö vähän neuvoja ... derrenb Web Design, Hosting & SEO 3 1. Feb 2008 04:49
Tarvitsetko neuvoja jsfs Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 3. joulukuu 2007 16:53
Tarvitsetko neuvoja tässä plz Albop Rautatavaran Chat 1 10. lokakuu 2007 08:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.