![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| joku kertoa minulle, jos tämä on paljon, ja jos se jatkuu pelejä tällä hetkellä. ~ Intel 2 Core 805-prosessori 1024MB DDRII 667 200GB Samsung Hard Disk EQS Core 2 Duo Deluxe emolevy Päästörajoja DVD ReWriter ND5170A 18x Dual Layer ja Dual Format ASUS Hybrid Digitaaliset ja analogiset TV-viritin mediasuhteista ohjelmisto ja kaukosäädin Cyberlink PowerCinema Media Center Package 128Mt ATI X300 SMA Graphics 56.6 v92 Modeemi 8-kanavainen ääni (7.1 Surround Sound) 8x USB2 Satamat 10/100 Ethernet LAN Sovittimella Minitorni Kotelo 19 "widescreen High Definition TFT-näyttö 5MS - Erittäin nopea ja tyylikäs Screen Logitech Wireless Multimedia Keyboard Logitech Wireless Optical Mouse Logitech 2.1 Kaiutinjärjestelmä, jossa subwoofer Ahead Nero CD - DVD Kirjoittaminen Software Windows XP Home SP2 varten £ 450 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI Pako viidakkoon. Se ei ole huono sopimus rahaa, mutta minun ei pitäisi harkita pelaamista sitä. Näytönohjain on noin pahin mallin voit saada, se ei ole edes totta oma kortti, koska se varastaa järjestelmän RAM-muistia samoin. Suoritin on Pentium D 805, surkea siru pelaamiseen on oikeudenmukainen, mutta hienosti overclockable jos thats sinun juttusi. Bottom line: Jos haluat järjestelmän peli sitten ehdottomasti mennä muualle.
|
| |||
| |||
| jos olin saada sen ja päivittänyt näytönohjaimen yhtä paljon parempi mielestänne olisi pelata pelejä ja Haluan vain saada tietokoneeseen, joka toistaa useimmat pelit pois nykyään, ja ehkä voisi tehdä Crysis, kun se tulee ulos pieni asetukset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos on, että PC pilaantunut?
| |||
| |||
| Quote:
Tämä sitten tarkoittaa, että sinulla on vähintään 2GB muistia pelaamiseen koneen Vista on tehosyöppö, paljon enemmän kuin XP. Tarvitset myös DX10 pystyy kortin, ja kaikesta päätellen erittäin hyvä päätellen, mitä olen lukenut Crysis vaatimukset. Päälle, että suoritin ei auta paljon, ja voi jopa aiheuttaa pullonkauloja, vaikka epäilen saat pois sen kanssa päätöslauselman näytön. Suoraan sanottuna, mielestäni sinun uudelleen spec koko rakentaa, jos haluat pelata Crysis milloin tahansa kunnon Framerate tai yksityiskohtia asetuksia. Jotta kortti vaikka mielestäni sinun täytyy olla tavoitteena on jotain 320MB 8800GTS lajikkeen rehellisiä. Anteeksi laittaa Downer sitä, mutta olen pakko kertoa oman rehellisen vastauksen kuin minä vihaan sanoa, että kaikki on hyvin ja voit olla erittäin pettynyt tulla pelaa peliä ensimmäistä kertaa.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ei hätää Alex im ole kovin hyvä laitteisto puolella Computing niin se mukava tietää, ihmiset ovat valmiita auttamaan, ja ei vain tule kertomaan minulle ostamaan palan crap kiitos ja Dave hybridi sen peräisin yhtiön, jos asianomainen |
|
| |||
| |||
| Quote:
Joten jos Päivitetty pässi jota olin suunnittelun yhteydessä coz saan sen halvalla anyways. ja päivittää prosessorin ja näytönohjaimen olisi aika siisti kone tai sitä ei ole possbile coz olin lähinnä kiinnostunut kaikesta muusta siihen melko halpoja ja coz voin päivittää 22 "näyttö sekä varten ottelu extra £ 40 |
|
| |||
| |||
| £ 450 ei ole huono alkaen yhtiö harkitsee on TFT siellä. En vierasta se Dell? Mutta haluat silti parempi menee todella Core 2 Duo ja ihmisarvoisen GFX-kortti. Mihin hintaan he tekevät Core 2 Duo-koneisiin? |
|
| |||
| |||
| Kun haluat TFT ja Core 2 Duo-prosessorin hinta nousee. hinta olette maininnut ei ehkä riitä. Mutta se kannattaa ottaa tässä kokoonpanossa. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni se paljon mukaan hinta ja täytyy sanoa, että sinun pitäisi mennä eteenpäin tämä! Jotain tuntuu se aivan tavallinen, voit päivittää sen menot vähän rahaa on, mutta mielestäni sen ainutkertainen tarjous ....... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko apua ja neuvonta | dfresh27 | Rautatavaran Chat | 2 | 27. Joulukuu 2008 05:49 |
| Tarvitsetko neuvoja Mikä Web Cam saada | CompMadness84 | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 12. toukokuuta 2008 16:02 |
| Etsitkö vähän neuvoja ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 1. Feb 2008 04:49 |
| Tarvitsetko neuvoja | jsfs | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 3. joulukuu 2007 16:53 |
| Tarvitsetko neuvoja tässä plz | Albop | Rautatavaran Chat | 1 | 10. lokakuu 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |