mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Need some advies

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2007, 03:37
Nieuw Lid Fractie

Default Need some advies

iemand mij vertellen of dit een goede deal en als het een game zal draaien op het moment.

~
Intel Core 2 805 processor
1024MB DDRII 667
200GB Samsung Harde Schijf
MKN Core 2 Duo Deluxe Motherboard
NEC DVD Rewriter ND5170A 18x Dual Layer & Dual Format
ASUS Hybrid Digital & Analogue TV-tuner met media-software en afstandsbediening
CyberLink PowerCinema Media Center-pakket
128MB ATI X300 SMA Graphics
56,6 v92 Modem
8-kanaals geluid (7.1 Surround Sound)
8x USB2-poorten
10/100 Ethernet LAN Adapter
Mini Tower Geval
19 "widescreen High Definition TFT scherm 5MS - Ultra Fast & Stijlvol Scherm
Logitech Wireless Multimedia Keyboard
Logitech Wireless Optical Mouse
Logitech 2.1 Luidsprekerset met subwoofer
Ahead Nero CD & DVD Writing Software
Windows XP Home Edition SP2

voor
450 pond
Old 22 juli 2007, 04:03
Donor Groep

Default Need some advies

HI Rundown.

Het is geen slechte deal voor het geld, maar ik mag niet gokken overwegen op.

De grafische kaart is ongeveer het ergste model dat u kunt krijgen, zijn nog niet eens een echte dedicated kaart als het systeem-RAM steelt ook.

De CPU is een Pentium D 805, een slechte chip voor het spelen om eerlijk te zijn, maar leuk overclockable Als dat uw ding.

Bottom line: als u het systeem voor games dan zeker naar elders wil.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 22 juli 2007, 08:39
Nieuw Lid Fractie

Default Need some advies

als ik was om het te krijgen en upgrade van de videokaart naar een nog veel beter denk je dat het goed zou spelen

Ik wil gewoon een pc, dat zal spelen de meeste spellen van tegenwoordig en misschien te kunnen crysis doen als het aankomt op lage instellingen
Old 22 juli 2007, 08:42
Administrator Group

Default Need some advies

Waar is die pc uit Rundown?

Een bedrijf of bent u het gebouw?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 juli 2007, 10:32
Donor Groep

Default Need some advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RUNDOWN666 View Post
als ik was om het te krijgen en upgrade van de videokaart naar een nog veel beter denk je dat het goed zou spelen

Ik wil gewoon een pc, dat zal spelen de meeste spellen van tegenwoordig en misschien te kunnen crysis doen als het aankomt op lage instellingen
Helaas Rundown DX10 Crysis is een game die je nodig hebt om Vista hebben als je OS

Dit betekent dan zul je een minimum van 2 GB RAM voor een speelautomaat als Vista is bron honger, veel meer nodig dan XP.

U moet ook een DX10-kaart staat, en door alle rekeningen een heel goed te oordelen naar wat ik heb gelezen over de vereisten voor Crysis.

Op de top van dat je cpu niet zal veel helpen en kan inderdaad leiden tot een aantal knelpunten, hoewel ik vermoed dat je ermee weg op de resolutie van uw monitor.

Om eerlijk te zijn, ik denk dat je nodig hebt om re-spec het hele bouwen als je Crysis spelen op een fatsoenlijke framerate of detail instellingen.

Voor de kaart maar ik denk dat je moet gericht zijn op iets van de 320MB 8800GTS ras te eerlijk zijn.

Sorry te zetten op een dip, maar ik ben verplicht om u mijn eerlijke antwoord als ik niet graag zeggen dat het allemaal goed en je kunt zeer teleurgesteld komen spelen en het spel voor de eerste keer.

-Kanoakavirus
Old 22 juli 2007, 22:39
Nieuw Lid Fractie

Default Need some advies

Geen probleem Alex im niet al te goed in de hardware kant van de computer, zodat zijn leuk om te weten dat mensen bereid zijn om te helpen en is niet alleen gaat me te vertellen dat sommige rotzooi kopen dank u

en aan hybride dave zijn afkomstig van een bedrijf als je geïnteresseerd
Old 22 juli 2007, 22:41
Nieuw Lid Fractie

Default Need some advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Helaas Rundown DX10 Crysis is een game die je nodig hebt om Vista hebben als je OS

Dit betekent dan zul je een minimum van 2 GB RAM voor een speelautomaat als Vista is bron honger, veel meer nodig dan XP.

U moet ook een DX10-kaart staat, en door alle rekeningen een heel goed te oordelen naar wat ik heb gelezen over de vereisten voor Crysis.

Op de top van dat je cpu niet zal veel helpen en kan inderdaad leiden tot een aantal knelpunten, hoewel ik vermoed dat je ermee weg op de resolutie van uw monitor.

Om eerlijk te zijn, ik denk dat je nodig hebt om re-spec het hele bouwen als je Crysis spelen op een fatsoenlijke framerate of detail instellingen.

Voor de kaart maar ik denk dat je moet gericht zijn op iets van de 320MB 8800GTS ras te eerlijk zijn.

Sorry te zetten op een dip, maar ik ben verplicht om u mijn eerlijke antwoord als ik niet graag zeggen dat het allemaal goed en je kunt zeer teleurgesteld komen spelen en het spel voor de eerste keer.

Dus als ik update de ram die ik van plan was te doen Coz I get it goedkope anyways.
en werkte de processor en grafische kaart het zou een mooie nette machine of is dat niet possbile coz i was vooral geïnteresseerd in het verkrijgen alles wat met het vrij goedkoop en coz ik kan upgraden naar 22 "scherm ook voor bout extra 40 pond
Old 23 juli 2007, 01:32
Administrator Group

Default Need some advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RUNDOWN666 View Post

en aan hybride dave zijn afkomstig van een bedrijf als je geïnteresseerd

450 pond is niet slecht uit een bedrijf overweegt er een TFT in.

I'm guessing it's Dell?

Maar je kunt nog beter zou gaan voor echt Core 2 Duo en een fatsoenlijk GFX kaart.

Welke prijs zijn ze aan het doen Core 2 Duo-machines voor?
Old 5 augustus 2007, 02:54
gkr
Lid Fractie

Default Need some advies

Als je wilt dat een tft monitor en een Core 2 Duo-processor van de kosten zullen stijgen. de prijs die u hebt genoemd, kan niet genoeg worden. Maar het is de moeite waard om deze configuratie.
Old 8 augustus 2007, 06:16
Banned Groep

Default Need some advies

Ik denk dat het een groot deel afhankelijk van de prijs en ik moet zeggen dat je moet doorgaan met deze! Alles wat je voelt als zijn heel gewoon, kun je upgraden door het uitgeven van een beetje geld op, maar er is denk ik haar een keer in je leven te bieden .......
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Need Help & Advice dfresh27 Algemeen Hardware Chat 2 27 dec 2008 05:49
Advies nodig over welke Web Cam To Get CompMadness84 Digital Imaging & Printers 3 12 mei 2008 16:02
Op zoek naar een beetje advies ... derrenb Web Design, Hosting & SEO 3 De 1 februari 2008 04:49
Need some advies jsfs Laptops, Mobiles & PDA's 1 3rd Dec 2007 16:53
Need some advies hier plz Albop Algemeen Hardware Chat 1 10 okt 2007 08:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.