![]() |
|
| |||
| |||
| iemand mij vertellen of dit een goede deal en als het een game zal draaien op het moment. ~ Intel Core 2 805 processor 1024MB DDRII 667 200GB Samsung Harde Schijf MKN Core 2 Duo Deluxe Motherboard NEC DVD Rewriter ND5170A 18x Dual Layer & Dual Format ASUS Hybrid Digital & Analogue TV-tuner met media-software en afstandsbediening CyberLink PowerCinema Media Center-pakket 128MB ATI X300 SMA Graphics 56,6 v92 Modem 8-kanaals geluid (7.1 Surround Sound) 8x USB2-poorten 10/100 Ethernet LAN Adapter Mini Tower Geval 19 "widescreen High Definition TFT scherm 5MS - Ultra Fast & Stijlvol Scherm Logitech Wireless Multimedia Keyboard Logitech Wireless Optical Mouse Logitech 2.1 Luidsprekerset met subwoofer Ahead Nero CD & DVD Writing Software Windows XP Home Edition SP2 voor 450 pond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI Rundown. Het is geen slechte deal voor het geld, maar ik mag niet gokken overwegen op. De grafische kaart is ongeveer het ergste model dat u kunt krijgen, zijn nog niet eens een echte dedicated kaart als het systeem-RAM steelt ook. De CPU is een Pentium D 805, een slechte chip voor het spelen om eerlijk te zijn, maar leuk overclockable Als dat uw ding. Bottom line: als u het systeem voor games dan zeker naar elders wil.
|
| |||
| |||
| als ik was om het te krijgen en upgrade van de videokaart naar een nog veel beter denk je dat het goed zou spelen Ik wil gewoon een pc, dat zal spelen de meeste spellen van tegenwoordig en misschien te kunnen crysis doen als het aankomt op lage instellingen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waar is die pc uit Rundown?
| |||
| |||
| Citaat:
Dit betekent dan zul je een minimum van 2 GB RAM voor een speelautomaat als Vista is bron honger, veel meer nodig dan XP. U moet ook een DX10-kaart staat, en door alle rekeningen een heel goed te oordelen naar wat ik heb gelezen over de vereisten voor Crysis. Op de top van dat je cpu niet zal veel helpen en kan inderdaad leiden tot een aantal knelpunten, hoewel ik vermoed dat je ermee weg op de resolutie van uw monitor. Om eerlijk te zijn, ik denk dat je nodig hebt om re-spec het hele bouwen als je Crysis spelen op een fatsoenlijke framerate of detail instellingen. Voor de kaart maar ik denk dat je moet gericht zijn op iets van de 320MB 8800GTS ras te eerlijk zijn. Sorry te zetten op een dip, maar ik ben verplicht om u mijn eerlijke antwoord als ik niet graag zeggen dat het allemaal goed en je kunt zeer teleurgesteld komen spelen en het spel voor de eerste keer.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Geen probleem Alex im niet al te goed in de hardware kant van de computer, zodat zijn leuk om te weten dat mensen bereid zijn om te helpen en is niet alleen gaat me te vertellen dat sommige rotzooi kopen dank u en aan hybride dave zijn afkomstig van een bedrijf als je geïnteresseerd |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dus als ik update de ram die ik van plan was te doen Coz I get it goedkope anyways. en werkte de processor en grafische kaart het zou een mooie nette machine of is dat niet possbile coz i was vooral geïnteresseerd in het verkrijgen alles wat met het vrij goedkoop en coz ik kan upgraden naar 22 "scherm ook voor bout extra 40 pond |
|
| |||
| |||
| Citaat:
450 pond is niet slecht uit een bedrijf overweegt er een TFT in. I'm guessing it's Dell? Maar je kunt nog beter zou gaan voor echt Core 2 Duo en een fatsoenlijk GFX kaart. Welke prijs zijn ze aan het doen Core 2 Duo-machines voor? |
|
| |||
| |||
| Als je wilt dat een tft monitor en een Core 2 Duo-processor van de kosten zullen stijgen. de prijs die u hebt genoemd, kan niet genoeg worden. Maar het is de moeite waard om deze configuratie. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het een groot deel afhankelijk van de prijs en ik moet zeggen dat je moet doorgaan met deze! Alles wat je voelt als zijn heel gewoon, kun je upgraden door het uitgeven van een beetje geld op, maar er is denk ik haar een keer in je leven te bieden ....... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Help & Advice | dfresh27 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 27 dec 2008 05:49 |
| Advies nodig over welke Web Cam To Get | CompMadness84 | Digital Imaging & Printers | 3 | 12 mei 2008 16:02 |
| Op zoek naar een beetje advies ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | De 1 februari 2008 04:49 |
| Need some advies | jsfs | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 3rd Dec 2007 16:53 |
| Need some advies hier plz | Albop | Algemeen Hardware Chat | 1 | 10 okt 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |