![]() |
|
| |||
| |||
| noen en fortelle meg om dette er en god avtale, og hvis den skal kjøre noen spill for øyeblikket. ~ Intel Core 2 805 Prosessor 1024MB DDRII 667 200 GB Samsung Harddisk EQS Core 2 Duo Deluxe Hovedkort NEC DVD ReWriter ND5170A 18x Dual Layer & Dual Format ASUS Hybrid Digital & Analog TV Tuner med media programvare og fjernkontroll Cyberlink PowerCinema Media Center Package 128MB ATI X300 SMA Bilde 56.6 v92 Modem 8 Channel Sound (7.1 Surround Sound) 8x USB2-porter 10/100 Ethernet LAN Adapter Mini Tower Sak 19 "widescreen High Definition TFT-skjerm 5MS - Ultra Fast & Stylish Screen Logitech Wireless Multimedia Keyboard Logitech Wireless Optical Mouse Logitech 2.1 Høyttalersystem Med Subwoofer Ahead Nero CD & DVD Skrive Software Windows XP Home SP2 for £ 450 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI trekk. Det er ikke en dårlig deal for pengene, men jeg skal ikke vurdere å gamble på det. Grafikkortet er omtrent det verste modellen du kan få, er ikke engang en skikkelig dedikert kort som den stjeler system ram også. CPU er en Pentium D 805, en elendig chip for spill skal være rettferdig, men pent overclockable hvis dvs din ting. Ergo: Hvis du vil at systemet for spill så definitivt gå andre steder.
|
| |||
| |||
| hvis jeg skulle få den og oppgradert grafikkortet til en mye bedre tror du det ville spille godt Jeg vil bare få en PC som vil spille de fleste spill ut i dag og kanskje å kunne gjøre crysis når det kommer ut på lave innstillinger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor er at PC-en fra trekk?
| |||
| |||
| Sitat:
Dette betyr at du må ha minimum 2 GB RAM for en gaming maskin som Vista er ressurs sulten, mye mer enn XP. Du trenger også en DX10 stand kort, og alt tyder på en meget god en bedømme fra det jeg har lest om Crysis krav. På toppen av at CPU er ikke til å hjelpe mye, og kan faktisk føre til at noen bottlenecking selv om jeg mistenker at du får unna med det ved oppløsning på skjermen. For å være ærlig, tror jeg du må spec hele bygge om du vil spille Crysis til enhver anstendig bildefrekvens eller detaljer innstillinger. For kort om jeg tror du må sikte på noe av 320mb 8800GTS utvalg å være ærlig. Beklager å sette en Downer på den men jeg er tvunget til å gi deg min ærlige svar som jeg hater å si alt er bra og du være svært skuffet komme spiller spillet for første gang.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| No problem Alex im ikke så god på hardware siden av databehandling så det godt å vite folk er villige til å hjelpe og ikke bare kommer til å fortelle meg å kjøpe noen stykke crap takk og dave hybrid sine fra et firma hvis interesse |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Så hvis jeg oppdatert ram som jeg var planlegging på gjør coz jeg billig anyways. og oppdatert prosessor og grafikkort vil det være en ganske ryddig maskin eller er det ikke possbile coz jeg var mest interessert i å få alt annet med den ganske billig så vel coz jeg kan oppgradere til 22 "skjerm, så vel for bout extra £ 40 |
|
| |||
| |||
| £ 450 er ikke dårlig fra et selskap vurderer det er en TFT der inne. Jeg gjetter det er Dell? Men du vil likevel være bedre å gå for ekte Core 2 Duo og en anstendig GFX kortet. Hva prisen gjør de Core 2 Duo-maskiner for? |
|
| |||
| |||
| Når du vil ha en TFT-skjerm og en Core 2 Duo-prosessor kostnadene vil gå opp. prisen du har nevnt, er kanskje ikke nok. Men verdt å ta denne konfigurasjonen. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror det mye i henhold til pris og jeg må si at du bør gå videre med dette! Noe du har lyst til det helt vanlige, kan du oppgradere den ved å tilbringe litt penger på det, men jeg tror de én gang tilby ....... |