![]() |
|
| |||
| |||
| någon berätta för mig om detta är en bra affär och om den kommer att köra något spel för tillfället. ~ Intel Core 2 805 Processor 1024MB DDRII 667 200GB Samsung Hårddisk EQS Core 2 Duo Deluxe moderkort NEC DVD ReWriter ND5170A 18x Dual Layer & Dual Format ASUS Hybrid Digital & Analog TV Tuner med media programvara och fjärrkontroll CyberLink PowerCinema Media Center Package 128MB ATI X300 SMA Graphics 56,6 V92 Modem 8-kanaligt ljud (7.1 surroundljud) 8x USB2-portar 10/100 Ethernet LAN Adapter Miditower Låda 19 "Widescreen High Definition TFT skärm 5MS - Snabba och Stylish Screen Logitech Wireless Multimedia Keyboard Logitech Wireless Optical Mouse Logitech 2,1 Högtalarsystem med subwoofer AHEAD Nero CD & DVD Writing Software Windows XP Home SP2 för £ 450 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI Rundown. Det är inte en dålig affär för pengarna men jag skulle inte anse spel på den. Grafikkortet är ungefär det värsta modell du kan få, dess inte ens en riktig dedikerad kort eftersom det stjäl RAM-minne också. Processorn är en Pentium D 805, en usel chip för spel att vara rättvis men trevligt overclockable om thats din sak. Bottom line: Om du vill ha det för spel då definitivt gå någon annanstans.
|
| |||
| |||
| om jag skulle få det och uppgraderat grafikkortet till ett mycket mycket bättre tror du att det skulle spela spel och Jag vill bara få en dator som kommer att spela de flesta spel ut idag och kanske kunna göra Crysis när det kommer ut på låga inställningar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var finns den dator från nedgångna?
| |||
| |||
| Citat:
Detta innebär då att du kommer att behöva minst 2GB RAM för en spelautomat som Vista är resurskrävande hungrig, mycket mer än XP. Du behöver även ett DX10 kan kort, och av allt att döma en mycket god att döma av vad jag har läst om Crysis krav. Ovanpå att din CPU inte kommer att hjälpa mycket och faktiskt kan göra att vissa flaskhalsar men jag misstänker att ni ska komma undan med det på upplösningen på din bildskärm. För att vara ärlig, jag tror du behöver nytt spec hela bygga om du vill spela Crysis på en anständig framerate eller inställningar detalj. För kortet om jag tycker att du måste vara som syftar till något av 320MB 8800GTS sorten vara uppriktig. Ledsen att sätta Downer på det men jag är tvungen att ge er min ärliga svar som jag hatar att säga det är allt bra och du bli mycket besviken komma att spela spelet för första gången.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Inga problem Alex im inte så bra på hårdvaran sidan av datorer så det skönt att veta att folk är villiga att hjälpa och inte bara tala om för mig att köpa något skit tack och Dave hybrid dess från ett företag om du är intresserad |
|
| |||
| |||
| Citat:
Så om jag uppdaterade vädur som jag planerar på att göra coz jag få det billigt ändå. och uppdatering av processor och grafikkort det skulle vara en ganska snygg maskin eller är det inte possbile coz jag var mest intresserad av att få allt annat med den ganska billig och coz jag kan uppgradera till 22 "skärm samt för skjutningen extra £ 40 |
|
| |||
| |||
| Citat:
£ 450 är inte dåligt av ett företag överväger det finns en TFT därinne. Jag gissar att det är Dell? Men du skulle ändå vara bättre att gå på riktigt Core 2 Duo och en anständig GFX kort. Vilket pris gör de Core 2 Duo maskiner för? |
|
| |||
| |||
| När du vill ha en TFT-bildskärm och en Core 2 Duo-processor kostnaden kommer att gå upp. det pris du nämnde kanske inte räcker. Men värt att ta denna konfiguration. |
|
| |||
| |||
| Jag tror att en hel del beroende på priset och jag måste säga att du ska gå vidare med det här! Något du vill sina helt vanliga, kan du uppgradera det genom att spendera lite pengar på det, men jag tror att en gång i livet erbjudande ....... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Need Help & Advice | dfresh27 | General Hardware Chat | 2 | 27 december 2008 05:49 |
| Behöver råd om vilken Web Cam du kommer | CompMadness84 | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 12 maj 2008 16:02 |
| Söker du lite råd ... | derrenb | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 1 februari 2008 04:49 |
| Behöver du råd | jsfs | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 3 december 2007 16:53 |
| Behöver du råd här plz | Albop | General Hardware Chat | 1 | 10 oktober 2007 08:36 |
| Thread Tools | |
| |