mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Har brug for hjælp med kompatibilitet

Reply

Thread Tools
Old 27 oktober 2007, 11:30
Ny Medlem Gruppen

Default Har brug for hjælp med kompatibilitet

Hey, jeg bygge en computer, men jeg har aldrig gjort det før. Været på newegg i et stykke tid nu, og jeg er slags hængt op med sagen, og bundkort. Jeg er forvirret over de 8-polet stik, jeg ved ikke engang, om der kommer med sagen eller ej, jeg ved, det har den 24-pin en. Også, det har en "ekstra strømstik." Ved ikke, hvad det handler om.

Raidmax Smilodon ATX-612WBP Black SECC jern-ATX Mid Tower Computer Case 500W Power Supply

Biostar TForce TF570SLI AM2 NVIDIA nForce 470 SLI MCP ATX AMD Motherboard

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813138059 (Motherboard)

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811156062 (Sag)
Old 27 oktober 2007, 12:51
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Thief View Post
Hey, jeg bygge en computer, men jeg har aldrig gjort det før. Været på newegg i et stykke tid nu, og jeg er slags hængt op med sagen, og bundkort. Jeg er forvirret over de 8-polet stik, jeg ved ikke engang, om der kommer med sagen eller ej, jeg ved, det har den 24-pin en. Også, det har en "ekstra strømstik." Ved ikke, hvad det handler om.

Raidmax Smilodon ATX-612WBP Black SECC jern-ATX Mid Tower Computer Case 500W Power Supply

Biostar TForce TF570SLI AM2 NVIDIA nForce 470 SLI MCP ATX AMD Motherboard

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813138059 (Motherboard)

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811156062 (Sag)
Hej Thief.

Den 8PIN stik, der henvises til, er det 12v stikket på bundkortet, som driver cpu. De 24 polet stik beføjelser alt andet. PSU skal have denne 8PIN stik til magten dette board.

For et bræt med dette chipsæt til at have en 8PIN stik tyder på, at det kræver en masse saft, så jeg spekulerer på, hvad resten af dine komponenter er, og hvorvidt en 500w PSU (og det er vurderet ampere) vil være tilstrækkeligt.

Den ekstra strømstikket på bord er et molex-forbindelse, som bruges, bør du overclock. Alle PSU's har en række af disse stik

Jeg er bekymret, helt rigtigt, idet PSU du får kommer med sagen. Disse er for det meste generiske PSU's, som er, at sige tingene ligeud, lort (lav effektivitet, ikke meget stabil-skaber tilfældige nedbrud, høj). Og du kan simpelthen ikke gå på kompromis med den PSU, især når dette udstyr kræver så meget saft. Det er den vigtigste komponent i en pc bygge.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 27 oktober 2007, 13:26
Ny Medlem Gruppen

Tja, hvis jeg skulle købe en separat strømforsyning, er der nogen, du vil anbefale til dette board? Eller er der nogen bundkort, der kunne arbejde med strømforsyningen, der allerede kommer med sagen? Jeg har egentlig ikke så mange penge at bruge på en separat strømforsyning, selv om.
Old 27 oktober 2007, 13:31
Donor-Gruppen

Hvad er resten af dine komponenter?

-Kanoakavirus
Old 27 oktober 2007, 13:42
Ny Medlem Gruppen

Processor: AMD Athlon 64 X2 4400 + Brisbane 2.3GHz Socket AM2 65W Processor
Video Card: GeForce 8600GT 256MB 128-bit GDDR3 PRCI Express x16 SLI Supported
Video Card
Harddisk: Western Digital Caviar SE WD1600AAJS 160GB 7200 RPM SATA 3,0 Gb / s
Harddisk
RAM: Wintec AMPX 1GB (2 x512MG0 240-PIN DDR2 SDRAM DDR2-800 (PC2 6400)
Dual Channel Kit Desktop Memory
DVD Burner: Lite-ON 20X DVD-R, DVD-brænder med 12x DVD-RAM Write Black SATA
Skærm: Hanns-G HW-173DBB Black 17 "8ms-DVI widescreen LCD monitor
Old 27 oktober 2007, 14:20
Donor-Gruppen

Bundlinjen er, at du kan mere end sandsynligt, kører det med den PSU forsynet med sagen, men glem ikke den PSU. Jeg ved, det er ikke en af de sexede dele til en opbygning, men det er igen den vigtigste del.

Hvis det var mig; dette

-Kanoakavirus
Old 2 november 2007, 21:36
Ny Medlem Gruppen

Ok, så jeg har fået alle dele sammen, alt er i den maskine, der oprindeligt var ingen problemer før harddisken eller DVD-drev gik i min mening, og en flok fans, jeg bare nødt til at installere Windows XP, og jeg 'll være god, men når jeg prøver at tænde min computer, efter lidt tid det bare slukker.

(Jeg er bare bruge dette emne, så jeg ikke behøver at lave en ny, og det man allerede har alle mine dele)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows 7 Kompatibilitet? P5200 Windows-operativsystemer 7 16 November 2009 08:16
Motherboard og CPU Kompatibilitet stecal General Hardware Chat 19 5 september 2009 08:02
Photoshop CS4 og CS3 kompatibilitet amberoni84 Multimedia & Codecs 3 12th Dec 2008 09:38
Forenelighed narkoman General Hardware Chat 1 5 januar 2008 15:16
Forenelighed? williamson123456 CPU, bundkort og RAM 2 17. sep 2007 12:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.