vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tarvitsetko apua yhteensopivuus

Reply

Thread Tools
Old 27 lokakuu 2007, 11:30
Uusi Jäsen

Default Tarvitsetko apua yhteensopivuus

Hei, olen rakentamassa tietokone, mutta en ole koskaan tehnyt sitä ennen. Ollut Newegg jo jonkin aikaa, ja olen sellainen ripustaa tapausta ja emolevyn. Olen hämmentynyt 8 pin liitin, en edes tiedä, että tulee asian tai ei, tiedän, että se on 24-nastainen yksi. Lisäksi se on "ylimääräinen virtaliitin." Tiedä, mitä se on noin.

Raidmax Smilodon ATX-612WBP Black SECC STEEL ATX Mid Tower Computer Case 500W Power Supply

BIOSTAR TForce TF570SLI AM2 NVIDIA nForce 470 SLI MCP ATX AMD Motherboard

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813138059 (Emolevy)

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811156062 (Asia)
Old 27 lokakuu 2007, 12:51
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Thief View Post
Hei, olen rakentamassa tietokone, mutta en ole koskaan tehnyt sitä ennen. Ollut Newegg jo jonkin aikaa, ja olen sellainen ripustaa tapausta ja emolevyn. Olen hämmentynyt 8 pin liitin, en edes tiedä, että tulee asian tai ei, tiedän, että se on 24-nastainen yksi. Lisäksi se on "ylimääräinen virtaliitin." Tiedä, mitä se on noin.

Raidmax Smilodon ATX-612WBP Black SECC STEEL ATX Mid Tower Computer Case 500W Power Supply

BIOSTAR TForce TF570SLI AM2 NVIDIA nForce 470 SLI MCP ATX AMD Motherboard

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813138059 (Emolevy)

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811156062 (Asia)
Hi Thief.

8PIN liitin on tarkoitettu on 12V liitin emolevyn toimivallan cpu. 24-nastainen liitin toimivaltaa kaikkea muuta. PSU on tämä 8PIN liitin valtaan tämän linjan.

Jotta hallituksen tämän piirisarja on 8PIN liitin viittaa siihen, että se vaatii paljon mehua niin olen miettinyt, mitä loput osat ja onko 500W PSU (ja se on mitoitettu ampeeri) riittää.

Ylimääräistä virtaliitin hallituksessa on molex yhteys, jota käytetään sinun pitäisi overclock. Kaikki PSU: n on määrä näistä pistokkeet

Olen huolestunut, aivan oikein, koska PSU saat mukana asiassa. Nämä ovat enimmäkseen yleisiä PSU: n, jotka ovat suoraan sanoen, paska (alhainen tehokkuus, ei ole kovin vakaa, aiheuttaa satunnaisia kaatumisia, loud). Ja et yksinkertaisesti voi vaarantaa PSU, varsinkin kun tämä hallituksen vaatii niin paljon mehua. Se on tärkein yksittäinen komponentti pc rakentaa.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 27 lokakuu 2007, 13:26
Uusi Jäsen

No, jos minun pitäisi ostaa erillinen virtalähde, onko olemassa haluat suositella tässä järjestelmässä? Vai onko emolevy, jotka voisivat työskennellä virtalähteen jo mukana asiassa? Minulla ei oikeastaan ole niin paljon rahaa on erillinen virtalähde, tosin.
Old 27 lokakuu 2007, 13:31
Rahoittajien ryhmän

Mitkä ovat loput osat?

-Kanoakavirus
Old 27 lokakuu 2007, 13:42
Uusi Jäsen

Prosessori: AMD Athlon 64 X2 4400 + Brisbane 2.3GHz Socket AM2 65W-prosessori
Näytönohjain: GeForce 8600GT 256 Mt 128-bit GDDR3 PRCI Express x16 SLI Tuetut
Näytönohjain
Kovalevy: Western Digital Caviar SE WD1600AAJS 160 Gt 7200 RPM SATA 3,0 Gb / s
Hard Drive
RAM: Wintec AMPX 1GB (2 x512MG0 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400)
Dual Channel Kit Desktop Memory
DVD Burner: LITE-ON 20X DVD-R, DVD-tallennin, jossa 12x DVD-RAM Kirjoita Black SATA
Monitor: Hanns-G HW-173DBB Black 17 "8ms, DVI widescreen LCD monitor
Old 27 lokakuu 2007, 14:20
Rahoittajien ryhmän

Tärkeintä on, voitte enemmän kuin todennäköistä, ajaa se PSU jos tapausta, mutta älä unohda PSU. Tiedän, että se ei ole yhtä seksikäs osien rakentaa, mutta se on jälleen tärkein osa.

Jos se oli minulle; tämä

-Kanoakavirus
Old 2 marraskuu 2007, 21:36
Uusi Jäsen

Ok, joten olen saanut kaikki osat yhdessä, kaikki on kone, ei alun perin ollut mitään ongelmia ennen kiintolevylle tai DVD-asema meni mielestäni, ja joukko faneja, minun tarvitsee vain asentaa Windows XP: n ja I "ll olla hyvä, mutta kun yritän kytkeä tietokoneeseen, kun vähän aikaa se vain sammuu.

(Olen vain käyttämällä tätä aihetta joten minun ei tarvitse tehdä uusi, ja tämä on jo kaikki minun osat)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.