![]() |
|
| |||
| |||
| He, ik ben het bouwen van een computer, maar ik heb nog nooit eerder gedaan. Geweest Newegg voor een tijdje nu, en ik ben soort van opgehangen met de zaak en moederbord. Ik ben in de war over de 8-pins connector, ik niet eens weten of die bij de zaak of niet, ik weet het heeft de 24-pins een. Ook is het een "extra power connector." Weet niet wat dat is over. Raidmax Smilodon ATX-612WBP Zwarte SECC STEEL ATX Mid Tower Computer Case Power Supply 500W BIOSTAR TForce TF570SLI AM2 NVIDIA nForce 470 SLI MCP ATX AMD Motherboard http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813138059 (Moederbord) http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811156062 (Zaak) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
De 8pin connector is voorgelegd, is de 12v aansluiting op het moederbord dat de bevoegdheden van de cpu. De 24 pins connector bevoegdheden alles. De PSU moet deze 8pin connector op dit board macht. Voor een bord met deze chipset te hebben 8pin connector doet vermoeden dat het vereist veel sap, dus ik vraag me af wat de rest van je componenten zijn en of er een 500W PSU (en het is beoordeeld ampère) is voldoende. De extra power connector op het bord is een molex aansluiting die is moet je overclock gebruikt. Alle PSU's hebben een aantal van deze stekkers Ik ben bezorgd, helemaal echt, in dat de PSU u krijgt geleverd met de zaak. Dit zijn meestal generiek PSU's die worden stomp, crap (lage efficiëntie, niet erg stabiel veroorzakende random crashes, luid). En je gewoon niet kunt compromis over de PSU, vooral wanneer dit board vergt zo veel sap. Het is de meest belangrijke component in een PC te bouwen.
|
| |||
| |||
| Nou, als ik een aparte voeding te kopen, zijn er dan u zou aanbevelen voor dit forum? Of zijn er moederborden die kunnen werken met de voeding die al geleverd met de zaak? Ik heb niet echt veel geld voor een aparte voeding, though. |
|
| |||
| |||
| Wat zijn de rest van je componenten?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Processor: AMD Athlon 64 X2 4400 + Brisbane 2.3GHz Socket AM2 65W Processor Video Card: GeForce 8600GT 256MB 128-bit GDDR3 PRCI Express x16 SLI Supported Videokaart Harde schijf: Western Digital Caviar SE WD1600AAJS 160GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive RAM: WINTEC AMPX 1GB (2 x512MG0 240-pins DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory DVD-brander: Lite-On 20x DVD-R, DVD-brander met 12x DVD-RAM Write Black SATA Monitor: Hanns-G HW-173DBB Black 17 "8ms-DVI-breedbeeld LCD-monitor |
|
| |||
| |||
| Bottom line is dat je zou meer dan waarschijnlijk draaien met de PSU voorzien van de zaak, maar vergeet niet over de PSU. Ik weet dat het niet een van de sexy onderdelen om een te bouwen, maar het is, nogmaals, het belangrijkste onderdeel. Als het mij dit
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik heb gekregen alle onderdelen bij elkaar, alles is in de machine, oorspronkelijk waren er geen problemen voor de harde schijf of dvd-station ging geloof ik, en een hoop fans, ik moet de installatie van Windows XP en ik Ik kom goed, maar als ik probeer te draaien op mijn computer, na een beetje tijd het net wordt uitgeschakeld. (Ik ben met dit onderwerp, dus ik heb niet om een nieuwe te maken, en dit reeds al mijn onderdelen) |