![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg bygge en datamaskin, men jeg har aldri gjort det før. Vært på newegg for en stund nå, og jeg er slags hang opp med den saken og hovedkort. Jeg er forvirret om 8-pin kontakt, vet jeg ikke engang vet om det kommer med saken eller ikke, jeg vet det har 24-pin ett. Dessuten har det en "ekstra strømkontakt. Vet ikke hva det handler om. Raidmax Smilodon ATX-612WBP Sort SECC STEEL ATX Mid Tower Computer Case 500W strømforsyning Biostar TForce TF570SLI AM2 NVIDIA nForce 470 SLI MCP ATX AMD Hovedkort http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813138059 (Motherboard) http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16811156062 (Case) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Den 8PIN kontakten blir referert til er 12v kontakten på hovedkort som driver på cpu. Den 24 pinners kontakt makter alt annet. PSU må ha denne 8PIN kontakten til makten dette forumet. For et styre med dette brikkesettet å ha et 8PIN kontakt tyder på at det krever mye juice så jeg lurer på hva resten av komponentene er og om ikke en 500W PSU (og det er vurdert ampere) vil være nok. Den ekstra strømkontakt på bordet er en molex-tilkobling som brukes bør du Overclock. Alle psu's har en rekke av disse pluggene Jeg er bekymret, helt riktig, ved at psu du får kommer med saken. Disse er stort sett generelle psu er som å være sløv, crap (lav effektivitet, ikke så stabile som forårsaker tilfeldig krasj, høyt). Og du kan simpelthen ikke kompromisser på PSU, spesielt når dette forumet krever så mye juice. Det er den viktigste komponenten i en PC bygge.
|
| |||
| |||
| Vel, hvis jeg skulle kjøpe en separat strømforsyning, er det noen du vil anbefale for dette forumet? Eller er det noen hovedkort som kan arbeide med strømforsyningen som allerede leveres med den saken? Jeg har egentlig ikke så mye penger å bruke på en separat strømforsyning, though. |
|
| |||
| |||
| Hva er resten av apparatene?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Prosessor: AMD Athlon 64 X2 4400 + Brisbane 2.3GHz Socket AM2 65W prosessor Video Card: GeForce 8600GT 256MB 128-bit GDDR3 PRCI Express x16-SLI Supported Video Card Harddisk: Western Digital Caviar SE WD1600AAJS 160GB 7200 RPM SATA 3,0 Gb / s Harddisk RAM: Wintec AMPX 1GB (2 x512MG0 240-pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory DVD-brenner: LITE-ON 20X DVD-R DVD-brenner med 12x DVD-RAM skrive Black SATA Monitor: Hanns-G HW-173DBB Black 17 "8ms-DVI bred LCD-skjerm |
|
| |||
| |||
| Hovedsaken er at du kan mer enn sannsynlig kjøre den med PSU følger med saken, men ikke glem om psu. Jeg vet det ikke er en av de sexy deler til å bygge, men det er igjen, den viktigste delen. Hvis det var meg; dette
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg har fått alle delene sammen, alt er i maskinen, det opprinnelig var ingen problemer før harddisk eller DVD-stasjonen gikk i tror jeg, og en haug med fans, jeg trenger bare å installere Windows XP og jeg 'll være bra, men når jeg prøver å slå på datamaskinen min, etter litt tid det bare slås av. (Jeg er bare å bruke denne tråden så jeg trenger ikke å lage en ny en, og dette har allerede alle mine deler) |