![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har lige afsluttet nulstille min computer (nyttiggørelse CD) og IM netop hentet min programmer, damp, xfire, speedfan. Kiggede jeg på hastighed fan og min GPU er på 58c. Jeg sætter fans til max og ikke gå under 55c og im virkelig bange. Hvad fanden? Virkelig brug for nogle hurtig hjælp! Det var fint før genstart! Jeg er i panik
| |||
| |||
| Ville bare sige mine andre komponenter er et godt stykke under den gennemsnitlige temparute, bare grafikkortet er i brand! Alvorligt, hvis nogen har en idé om, hvorfor dette sker skal du skrive! Denne ting er at gå for at indstille mit hus i brand, dets om 60c nu. Hvad fanden dens stigende og im ikke selv spiller et spil, og fans er alle på fuld ahhhh det var fint, før det samlede reboot |
|
| |||
| |||
| 62c og stigende, jeg anlagt et hus hold ventilator og sat den ind i det, også en bøtte is (sørg for, at det gjorde ikke lække) og lægge den på det. Sin hjælper ikke! Guys! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sluk den derefter.
| |||
| |||
| Jeg var ikke fremadstræbende jeg bare helt ivrig, at jeg er noget .. vel dårligt vil ske. Thats all. Panikagtig øjeblik men faldet en smule til 54c. Stadig varmt for ikke spiller et spil selv. Også jeg slået det fra, afbrydes GPU'en og renses alle støve alle de fans, men stadig ikke noget, i det mindste dets gået ned. Takket dave. |
|
| |||
| |||
| Fast, viser sig, før den fulde genstarter jeg brugte rivatuner at øge fan fra 59% til 100%. Tak, fordi du lod mig lufte min stress ud imidlertid lettet smerten: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er det overlclocked? hvad kortet er det?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| hah problem løst
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Øh, 59C er ikke dårligt overhovedet. Hell, selv en masse overclockers køre 55-60c på deres CPU'er, endsige deres GPUs, som får måde varmere. Don't panic
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for lidt hjælp til at opbygge denne pc svar behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 marts 2008 13:48 |
| Hurtigt svar Ikke Working | evilfantasy | Fællesskabet News & Chat | 3 | 11 februar 2008 12:38 |
| Partition skrink, behovet for hurtige svar! | Cew27 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 januar 2008 13:32 |
| Vil gerne have et hurtigt svar, som OS? | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 januar 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |