![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen juuri valmistunut palauttaa minun tietokone (hyödyntäminen CD) Ja im juuri minun ohjelmia, höyry, xfire, speedfan. Katsoin nopeus tuulettimen ja minun GPU on 58c. I Put faneille todelliseen hyötykäyttöön ja sen aio alle 55C ja im todella peloissani. Mitä helvettiä? Todella tarvitsevat nopeasti apua! Se oli hieno ennen käynnistystä! Olen pakokauhua
| |||
| |||
| Vain halusin sanoa minun muut osat ovat selvästi alle keskiarvon temparute, vain näytönohjain on tulessa! Vakavasti, jos joku on ajatus siitä, miksi näin tapahtuu lähetä! Tämä asia tulee asettaa oma talo tulessa, sen on 60c nyt. Mitä helvettiä se nousee ja im ei edes pelaa peliä ja fanit ovat kaikki täynnä ahhhh se oli hieno ennen koko reboot |
|
| |||
| |||
| 62c ja kasvava, i tuonut talo pidä tuuletin ja syötimme se se, joka on myös kylpyamme jäätä (varmista, että se didnt vuotaa) ja laita se siitä. Se ei auta! Kaverit! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sammuta se sitten.
| |||
| |||
| Minulla ei ollut päällekäyvä Olen vain melko tärkeää, että i jotain .. hyvin pahaa tapahtuu. Thats all. Säikky hetki, mutta sen laskenut hieman 54c. Edelleen kuuma ole pelaamassa peliä vaikka. Myös Käänsin sen pois, Irrotin GPU ja puhdistaa kaikki pöly pois kaikki fanit, mutta ei mitään, ainakin sen laskenut. Kiitos dave. |
|
| |||
| |||
| Kiinteä, osoittautuu ennen täysitehoista uudelleenkäynnistä i käytetään rivatuner lisätä tuulettimen 59% 100%. Kiitos, kun kerroit minulle ilmareiät minun korostaa ulos kuitenkin helpotti tuskaa: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se overlclocked? mikä kortti se on?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| hah ongelma ratkaistu
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öh, 59C ei ole huono ollenkaan. Hitto, jopa paljon Overclockers suorittaa 55-60C niiden CPUs, vielä vähemmän heidän GPUs, jotka saavat tavalla lämpimämpää. Älä hermostu
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko vähän auttaa rakentamaan tämän pc vastaus tarvitaan ASAP | Cew27 | Rautatavaran Chat | 29 | 10th Mar 2008 13:48 |
| Quick Vastaa Ei Työskentely | evilfantasy | Yhteisön News & Chat | 3 | 11th Feb 2008 12:38 |
| Partition skrink, nopeasta vastauksesta! | Cew27 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 31. Jan 2008 13:32 |
| Toivoo nopeaa vastausta, joka os? | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27th Jan 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |