![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb zojuist afgesloten mijn computer (herstel-cd) en IM net gedownload mijn programma's, stoom, xfire, speedfan. Ik keek op snelheid fan en mijn GPU op 58c. Ik heb de fans op de max en zijn niet onder de 55c en im echt bang. Wat de hel? Echt nodig hebben sommige snelle hulp! Het was fijn voor het herstarten! Ik ben in paniek
| |||
| |||
| Wilde alleen maar zeggen dat mijn andere componenten zijn goed onder de gemiddelde temparute, alleen de grafische kaart in brand! Serieus als iemand een idee waarom dit is gebeurt kunt u achteraf! Dit ding gaat om mijn huis in brand, zijn op 60c nu. Wat zijn de stijgende en im niet eens een spel spelen en de fans zijn allemaal op volledige ahhhh het was fijn voor de totale reboot |
|
| |||
| |||
| 62c en stijgende, Ik heb een huis houden ventilator en een stop in het, ook een bad van ijs (make sure it didnt lek) en zet hem op. Haar niet helpen! Jongens! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zet het uit dan.
| |||
| |||
| Ik was niet opdringerig Ik ben gewoon erg bang dat ik iets .. goed slecht zal gebeuren. Thats all. Paniekerig moment, maar de weg een beetje te 54c. Nog warm voor het niet spelen van een spel hoor. Ook heb ik het uit, losgekoppeld van de GPU en gereinigd al het stof van alle fans, maar nog steeds niets, althans op de weg omlaag. Thanks Dave. |
|
| |||
| |||
| Vastgesteld, blijkt uit voor de volledige reboot i RivaTuner gebruikt om de ventilator van 59% tot 100%. Bedankt dat u me vent uit al mijn stress, verlicht de pijn: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is het overlclocked? wat voor kaart is het?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| hah probleem opgelost
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, 59C is niet slecht. Hell, zelfs veel overklokkers run 55-60C op hun CPU's, veel minder hun GPU's, die krijg manier heter. Geen paniek
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 29 | 10 mrt 2008 13:48 |
| Snel Antwoorden Niet Werken | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 11 feb 2008 12:38 |
| Partitie skrink, moeten snel antwoord! | Cew27 | Windows besturingssystemen | 3 | 31 Jan 2008 13:32 |
| Graag snel een antwoord op die os? | craiig | Windows besturingssystemen | 2 | 27 Jan 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |