![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nettopp avsluttet tilbakestille datamaskinen min (utvinning CD) og IM nettopp lastet ned mine programmer, damp, xfire, speedfan. Jeg så på hastigheten fan og min GPU er på 58c. Jeg satte fansen til maks, og ikke går under 55c og im virkelig redd. Hva faen? Virkelig trenger litt rask hjelp! Det var bra før start! Jeg panicking
| |||
| |||
| Ville bare si min andre komponenter er godt under gjennomsnittet temparute, bare grafikkortet er på brann! Seriøst, hvis noen har en idé om hvorfor dette skjer kan du skrive! Denne saken kommer til å sette huset i brann, sin på 60c nå. Hva faen sin stigende og im ikke selv spiller, og viftene er på full ahhhh det var fint før total omstart |
|
| |||
| |||
| 62c og stigende, jeg tok et hus hold fan og plugget den inn i det, også en kar av is (sørg for at det didnt lekkasje) og legge den på det. Det er ikke slik! Folkens! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Slå den av da.
| |||
| |||
| Jeg var ikke pushy jeg bare ganske engstelig at jeg noe .. vel ille vil skje. Dvs alle. Panicky øyeblikk men gått ned litt til 54c. Fortsatt varmt for ikke å spille et spill selv. Også jeg slått den av, kobles den GPU og rengjøres alt støvet av alle viftene, men fortsatt ingenting, minst sin gått ned. Takk dave. |
|
| |||
| |||
| Fast, viser seg før full omstart jeg brukte rivatuner å øke fan fra 59% til 100%. Takk for at du gav meg lufthull mitt stress ut skjønt, eased smerte: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er det overlclocked? Hvilke kort er det?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| hah problemet løses
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, 59C er ikke dårlig i det hele tatt. Hell, selv mye overclockers kjører 55-60C på deres CPUer, langt mindre deres GPUs, som blir måte varmere. Ikke få panikk
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du litt hjelp til å bygge dette pc svare trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Hurtigsvar fungerer ikke | evilfantasy | Community News & Chat | 3 | 11 februar 2008 12:38 |
| Partisjoner skrink, trenger raske svar! | Cew27 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 januar 2008 13:32 |
| Ønsker et raskt svar på hvilke os? | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 januar 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |