![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har precis avslutats återställa min dator (återvinning CD) och IM precis hämtat mitt program, ånga, xfire, speedfan. Jag tittade på fart fläkt och min GPU ligger på 58c. Jag ställde fläktarna till max och inte underskrida 55c och im verkligen rädd. Vad fan? Verkligen behöver lite snabb hjälp! Det var bra innan omstarten! Jag panicking
| |||
| |||
| Ville bara säga min andra komponenter är väl under genomsnittet temparute bara grafikkortet är on fire! Allvarligt om någon har en idé om varför detta händer vänligen skicka in! Det här kommer att sätta mitt hus i brand, dess på 60C nu. Vad fan har ökat och im inte ens spela ett spel och fansen är på full ahhhh det var fint innan den totala omstarten |
|
| |||
| |||
| 62c och stigande, jag tog ett hus hålla fläkt och ansluts den till det, även ett badkar med is (se till att det gjorde läcka) och placera den på det. Det hjälper inte! Killar! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stäng av den då.
| |||
| |||
| Jag var inte påträngande Jag är bara mycket angelägen om att i något .. väl dåligt kommer att hända. Thats all. GRIPEN AV PANIK stund men dess gått ner lite till 54c. Fortfarande varmt för att inte spela ett spel dock. Även jag vände bort, kopplas de GPU och rengöras allt damm bort alla fans men ändå ingenting, åtminstone dess sjunkit. Tack Dave. |
|
| |||
| |||
| Fast, visar sig före full reboot jag rivatuner att öka fläkten från 59% till 100%. Tack för att jag utlopp min stress anges dock lättade smärtan: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är det overlclocked? vad kortet är det?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| hah problemet lösas
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, 59C är inte dåligt alls. Hell, även en hel del överklockare köra 55-60C på sina processorer, mycket mindre deras GPUs, som få sätt varmare. INGEN PANIK
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver lite hjälp för att bygga detta st svar behövs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Snabbt svar fungerar inte | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 11 februari 2008 12:38 |
| Partitionsinställningar skrink, behöver snabbt svar! | Cew27 | Windows-operativsystem | 3 | 31 januari 2008 13:32 |
| Skulle vilja ha ett snabbt svar som os? | craiig | Windows-operativsystem | 2 | 27 januari 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |