![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg havde en Dell desktop i fortiden, men jeg har aldrig bruges til at kalde det en Dell længere da jeg havde gjort talrige ændringer. Denne gang besluttede jeg at give det et nyt bundkort og en ny CPU til at fremskynde tingene lidt op. Min bygge; - Asus P5K. - Q6600. - Nvidia 8600GTS. - 4GB RAM (4x1GB - Kingston). - WD HDD (160GB @ 7200rpm). - Antec TruePower (450W). - Fan, cd drev osv.. Jeg troede, jeg havde held samlet alt, men tilsyneladende ikke, da hver gang jeg forsøger at tænde min computer (w / a papirclips siden jeg har ingen omstændigheder endnu), min skærme ophold sort. Jeg har tilsluttet den 24-pin og 4-pin strøm på mit bundkort, jeg har tilsluttet den 4-pin strøm til mit grafikkort, jeg tror jeg gjorde det hele. Min harddisk ikke tænder, kan jeg åbne mine cd-drev og min CPU fan også skiftes ... men min skærm bliver sort. Jeg har forsøgt at bruge et andet grafikkort, samme resultat. Kan nogen hjælpe mig med fejlfinding af dette problem, så fortæl mig hvad der kunne være galt? |
|
| |||
| |||
| Har du ikke engang få den BIOS skærmen? Eller er det bagefter får du et tomt skærmbillede cos OS er ugyldig?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke engang få den BIOS skærmen, får jeg slet ingenting. Når jeg tænder min overvåge alt, hvad den siger, er "No input". |
|
| |||
| |||
| Har du XP 32bit? 4GB RAM er mere end det vil håndtere. Også eegit check: har du tilsluttet skærmen i ombord grafik ved en fejltagelse? Er ventilatoren kører på dit grafikkort? Enhver bipper ved start?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Tag en GB, og tjek igen. |
|
| |||
| |||
| Ohhh oops. Efter at have taget et nærmere blik på hukommelsen (skulle tage 1 stick out) Jeg har bemærket, er det kun 553Mhz ... mens systemkortet tager kun 800 og derover. Darnnn, sorryy for mit noobishness fyrene lolll. |
|
| |||
| |||
| Nå en eller anden måde fik vi til bunds i det! Vi alle gør dumme ting, nogle gange! Ser ud til, at du har 4 GB hukommelse til salg!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg var lige ved at sige det vil være ram jeg pondered dette problem, da jeg kom på tværs af det også
| |||
| |||
| Shittt denne stinker. Jeg har lige købt min hukommelse gerne 2 måneder siden .. årg. Sælgerne kan stadig tage den tilbage, teehee. |