![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla oli Dell työpöydän aikaisemmin, mutta en koskaan käyttänyt kutsua sitä Dell enää, koska minulla oli tehty lukuisia muutoksia. Tällä kertaa päätin antaa sille uuden emolevyn ja uuden suorittimen nopeuden asioita hieman. Oma rakentaa; - Asus P5K. - Q6600. - Nvidia 8600GTS. - 4 Gt RAM-muistia (4x1GB - Kingston). - WD HDD (160GB @ 7200Rpm). - Antec TruePower (450W). - Tuuletin, cd-asema, jne.. Luulin, että minulla oli onnistuneesti koottu kaikki, mutta ilmeisesti ei, koska joka kerta, kun yritän päälle minun tietokone (w / a klemmari koska minulla ei ole kyse vielä), minun näytöt pysyä musta. Olen liittänyt 24-pin ja 4-pin virta minun emolevy, olen liittänyt 4-pin virta minun näytönohjain, mielestäni tein kaiken. Oma kovalevy ei käynnisty, voin avata oman cd asema ja minun CPU fan myös muuttuu ... mutta minun näyttö pysyy mustana. Olen yrittänyt käyttää eri näytönohjain, sama tulos. Voisiko joku auttaa minua tämän ongelman vianmääritystoimet, kerro minulle, mikä voisi olla vikana? |
|
| |||
| |||
| Ettekö ole edes BIOS-näytössä? Vai onko se sen jälkeen saat tyhjä ruutu cos OS ei kelpaa?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| En edes BIOS näytössä saan mitään. Kun taas minun seurata kaikkea se sanoo on "Ei input". |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla XP 32bit? 4 Gt RAM-muistia on enemmän kuin se kahva. Myös eegit tarkistaa oletteko syötimme seurata osaksi laivalla grafiikka vahingossa? Onko fani näkyä näytönohjain? Kaikki piippaa käynnistyksen?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Ota GB ja tarkistaa uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Ohhh oho. Jälkeen ottanut tarkastella lähemmin muistin (oli menossa ottamaan 1 törröttää) Olen huomannut, se on vain 553Mhz ... vaikka emolevyn vain 800 ja yli. Darnnn, sorryy minun noobishness kaverit lolll. |
|
| |||
| |||
| Hyvin tavalla tai toisella meidän täytyy alaosassa se! Me kaikki tehdä typeriä asioita joskus! Näyttää siltä, että sinulla on 4 Gt muistia myytävänä!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aioin sanoa se ram i pondered tämän ongelman, kun i sai myös
| |||
| |||
| Shittt tämä on perseestä. Olen juuri ostanut muistiini kuin 2 kuukautta sitten .. arg. Myyjien voi vielä ottaa sen takaisin, teehee. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Musta näyttö käynnistyksen yhteydessä | weg | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28 lokakuu 2009 11:56 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15th Jun 2008 07:49 |
| Black Screen käynnistyksen | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18. toukokuuta 2008 13:56 |
| Musta ruutu lastauksen jälkeen | Zen2007 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 22. Huhtikuu 2008 16:57 |
| Gateway - Black Screen. | mandymariee | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 26. Sep 2007 17:46 |
| Thread Tools | |
| |