![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik had een Dell desktop in het verleden, maar ik heb nooit gebruikt om te bellen naar een Dell meer, omdat ik had een groot aantal wijzigingen. Deze keer heb ik besloten om het een nieuw moederbord en een nieuwe CPU-snelheid te dingen een beetje. Mijn bouwen;
- Asus P5K. - Q6600. - Nvidia 8600GTS. - 4GB RAM (4x1GB - Kingston). - WD HDD (160GB @ 7200rpm). - Antec TruePower (450W). - Ventilator, cd drive, etc.. Ik dacht dat ik had met succes geassembleerd alles, maar blijkbaar niet want elke keer als ik probeer te draaien op mijn computer (w / een paperclip daar heb ik geen enkel geval nog), mijn schermen blijven zwart. Ik heb de 24-pins en de 4-pin power op mijn moederbord, ik heb de 4-pin power aan mijn grafische kaart, ik denk dat ik deed het allemaal. Mijn harde schijf maakt op zijn beurt, kan ik open mijn cd station en mijn CPU fan ook bochten ... maar mijn scherm blijft zwart. Ik heb geprobeerd om een andere grafische kaart, hetzelfde resultaat. Kan iemand me helpen oplossen van dit probleem, vertel me wat zou kunnen zijn? |
|
|
|||
|
|||
|
Bent u niet eens de BIOS-scherm? Of is het daarna krijg je een leeg scherm cos het OS is ongeldig?
|
|||
|
|||
|
Ik ben het niet eens de BIOS-scherm, dan krijg ik helemaal niets. Toen ik weer op mijn monitor al zegt "neen input".
|
|
|
|||
|
|||
|
Heb je XP 32bit? 4GB RAM-geheugen is meer dan het aankan.
Ook eegit controleren: heb je de monitor aangesloten op onboard grafische per ongeluk? Is de ventilator draait op je grafische kaart? Elke piept bij het opstarten?
|
|||
|
|||
|
Neem een GB en controleer opnieuw.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ohhh oops. Na een kijkje op het geheugen (was gaan nemen 1 stok uit) Ik heb gemerkt dat het alleen 553Mhz ... terwijl het moederbord slechts 800 en ouder.
Darnnn, sorryy voor mijn noobishness jongens lolll. |
|
|
|||
|
|||
|
Wel een of andere manier hebben we naar de onderkant van het! Wij doen alle domme dingen soms!
Lijkt erop dat u 4Gb geheugen te koop!
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik wilde zeggen dat het zal worden ram ik nagedacht over dit probleem toen ik het ook heel
|
|||
|
|||
|
Shittt dit klote. Ik kocht mijn geheugen zoals 2 maanden geleden .. arg. De verkopers kunnen nog terug, teehee.
|