![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en Dell desktop i det siste, men jeg har aldri brukt å kalle det en Dell lenger siden jeg hadde gjort mange endringer. Denne gangen bestemte jeg meg for å gi den et nytt hovedkort og ny CPU til hastighet ting opp litt. Min bygge; - Asus P5K. - Q6600. - Nvidia 8600GTS. - 4GB RAM (4x1GB - Kingston). - WD HDD (160GB @ 7200RPM). - Antec TruePower (450W). - Vifte, CD-stasjon, etc.. Jeg trodde jeg hadde klart å monteres alt, men tydeligvis ikke siden hver gang jeg prøver å slå på maskinen min (w / a bindersen siden jeg ikke har noen sak ennå), mine skjermer opphold svart. Jeg har koblet til 24-pin og 4-pin strøm på hovedkortet, jeg har koblet til 4-pin strøm til grafikkortet, jeg tror jeg gjorde det hele. Min harddisk gjør slå på, kan jeg åpne min cd-stasjonen og min CPU vifte også svinger ... men skjermen forblir svart. Jeg har prøvd å bruke et annet grafikk-kort, samme resultat. Kan noen hjelpe meg å løse dette problemet ved å fortelle meg hva som kan være galt? |
|
| |||
| |||
| Har du ikke en gang få BIOS skjermen? Eller er det etterpå får du en blank skjerm cos OS er ugyldige?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke engang få BIOS skjermen, får jeg ikke noe. Når jeg slår på skjermen min all den sier er "No input". |
|
| |||
| |||
| Har du XP 32bit? 4GB RAM er mer enn den vil håndtere. Også eegit sjekk: har du plugget monitoren til onboard grafikk ved en feil? Er fan kjører på grafikkortet? Eventuelle piper ved oppstart?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ta en GB ut og kontrollere på nytt. |
|
| |||
| |||
| Ohhh Oppsann. Etter å ha tatt en nærmere titt på minnet (skulle ta 1 pinne ut) Jeg har lagt merke til er det bare 553Mhz ... mens hovedkortet tar bare 800 og over. Darnnn, sorryy for min noobishness fyrene lolll. |
|
| |||
| |||
| Vel en eller annen måte vi kom til bunnen av det! Vi må alle gjøre dumme ting noen ganger! Ser ut som du har 4 GB minne for salg!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde tenkt å si det vil være ram i pondered dette problemet da jeg kom over det også
| |||
| |||
| Shittt dette suger. Jeg kjøpte min hukommelse som 2 måneder siden .. Årg. Den leverandører kan fortsatt ta det tilbake, teehee. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Svart skjerm ved oppstart | weg | Windows-operativsystemer | 1 | 28 oktober 2009 11:56 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Black Screen oppstart | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18 mai 2008 13:56 |
| Svart skjerm etter lasting | Zen2007 | Windows-operativsystemer | 8 | 22 april 2008 16:57 |
| Gateway - svart skjerm. | mandymariee | Kabinetter & Skjermer | 2 | 26. sep 2007 17:46 |
| Thread Tools | |
| |