![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg fik alle mine nye dele til at lave en ny desk top (brugt skole givet laptop for det sidste år eller deromkring)
Efter at have læst igennem alle manualer, samlede jeg og vedlagt alle de kabler og vendte sig om de vigtigste strøm fra puss og derefter trykker på tænd / sluk-knappen og der skete ingenting. Efter nærmere eftersyn fandt jeg LED en af mobo var at blinke, og en helt, og i mangel af et bedre ord, klikkende lyd kom fra PSU. Efter dette Jeg talte med nogle af mine mere erfarne computer bygning venner, og de foreslog et par ting. først tog jeg mobo ud af sagen og havde netop den CPU og en stav i RAM og tilsluttet beføjelse til at se, om det fungerede rigtigt og sprang starten stifter (sørg for at det ikke var tilfældet), så vidt jeg stadig fik det samme problem. Jeg sørgede for cpu sad lige og hver en ting var helt i bund (både de 24 polet stik og ekstra 8-polet stik) i aften er jeg at få et multimeter til at teste PSU samt Så har nogen har andre forslag til, hvad de skal prøve, eller hvilken del kunne være brudt? (I figur dens den mobo eller PSU, men jeg har virkelig ingen idé) mine specs er: Mobo: ASUS P5N32-E CPU: Intel Core 2 Duo E6750 CPU RU PSU: Antec 650W TRIO ATX12V SLI PSU Sag: Antec nine hundred ATX TILFAELDE. RAM: CORSAIR 2GB DDR2-800 XMS2 KIT Skærmkort: BFGTECH GF 8800GTS 640MB PCI-E Hd: WD 500 GB SATA2 harddisk. Optisk drev: SONYBULK SONY 18x DVD + RW DRIVE |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Enten en dodgy PSU eller undlade at swap bundkortet.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Skam det virker ikke. That's a nice setup.
|
|||
|
|||
|
det ser bortset fra nu sin en virkelig dyrt papir vægt
|
|
|
|||
|
|||
|
ikke virkelig hjælpe på situationen, men Thats a nice søger system, som meget ligner det en im håber at bygge videre på.
Lad mig vide, hvordan du finder den. Også, hvad det drejer sig ud? I de billeder den ser en lil for stor til mig |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis du har venner, som ejer comps bare låne en af deres PSU's og prøv det i dit eget!
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|