![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kaikki minun uusia osia, jotta uusi tietokoneharjoitus (käyttänyt koulussa annettu laptop viimeisen vuoden tai niin) Lukemisen jälkeen läpi kaikki ohjekirjat, I koottu ja kiinnitetty kaikki kaapelit ja päällä tärkein vallan tyttö ja sen jälkeen painetaan virtakytkintä ja mitään ei tapahtunut. Jälkeen Lähempi tarkastelu löysin LED yksi MOBO oli vilkkuu ja hyvin, ja paremman puutteessa sana, napsahduksen oli peräisin virtalähteestä. Tämän jälkeen puhuin joitakin minun kokeneempien tietokoneen rakentaminen ystäviä, ja he ehdottivat muutamia asioita. ensimmäinen Otin MOBO Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen ja oli juuri suorittimen ja pitäydyttävä muistia ja kytketty virta, onko se toiminut oikein ja hyppäsi alkuun nastat (varmista, että se ei ollut), tähän asti olen edelleen koristeltu sama ongelma. Tein varmasti cpu istui oikein ja jokainen asia oli täysin (molemmat 24-nastainen liitin ja ylimääräisiä 8 pin liitin) iltana Saan yleismittarilla testata PSU sekä Joten ei kellään mitään muita ehdotuksia, mitä kannattaa kokeilla tai mikä osa voisi olla rikki? (I luku sen MOBO tai PSU mutta en todellakaan ole aavistustakaan) Omat tiedot ovat: Mobo: ASUS P5N32-E Suoritin: INTEL CORE 2 DUO E6750 CPU COR PSU: Antec 650W TRIO ATX12V SLI PSU Case: Antec nine hundred ATX tapauksessa. RAM: CORSAIR 2GB DDR2-800 XMS2 KIT Näyttösovitin: BFGTECH GF 8800GTS 640MB, PCI-E Hd: WD 500GB SATA2 kiintolevylle. Optinen asema: SONYBULK SONY 18x DVD + RW DRIVE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joko konstikas PSU tai sen puuttuessa vaihtaa emolevyn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Häpeä se ei toimi. That's a nice asetukset.
| |||
| |||
| se näyttää aika, paitsi nyt sen todella kallista paperin paino |
|
| |||
| |||
| ei todella auttaa tilannetta, mutta thats a nice HAKU järjestelmä, hyvin samanlainen kuin im haluavat rakentaa. Haluan tietää, miten löytää. Myös whats tapauksessa on? Kun kuvia se näyttää lil liian iso minulle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on ystäviä, että omat comps, vain lainaksi niiden PSU: n ja kokeilla sitä omassa!
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Router Ongelma! Cannot Connect Ilman Tuntematon Network Security Avain. | uselesswithcomputers | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 16th Aug 2009 02:15 |
| Tuntematon ongelma | twiggs396 | Rautatavaran Chat | 11 | 10th Apr 2008 09:28 |
| Uusi pc rakentaa ongelma | EJ101 | Rautatavaran Chat | 12 | 22. Maaliskuu 2008 19:08 |
| Uusi rakentaa ongelma | keefy | Rautatavaran Chat | 5 | 3. Jan 2008 10:20 |
| Ensimmäinen pc rakentaa. kysymykseen ja ongelmaan auttaa | waxtodonte15 | Rautatavaran Chat | 3 | 15 Sep 2007 22:49 |
| Thread Tools | |
| |